recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic P55VT60Y hakker i billede (50hz flimmer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic P55VT60Y hakker i billede (50hz flimmer?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hypno Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Juni-2013
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 17:04
Jeg har også sat indstillinger i "pro" efter flatpanels, så jeg må nok en tur forbi min forhandler, og høre om det kan komme ind til check, for der må være noget galt med det så. Jeg vender tilbage senere....

Redigeret af hypno - 14-Juni-2013 kl. 17:06
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af hypno hypno skrev:

Jeg har også sat indstillinger i "pro" efter flatpanels, så jeg må nok en tur forbi min forhandler, og høre om det kan komme ind til check, for der må være noget galt med det så. Jeg vender tilbage senere....
Ja, det var også mit forslag, for langt de fleste af os har ikke "Hakkeproblemer"Smile
Til top
hypno Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2013 kl. 17:38

Så har jeg fået Blu-ray 1080p uden hakkeri.
Når man kører 1080p får Intelligent Frame Creation (IFC) nyt navn i billedindstillinger, nu hedder den 24p smooth film, sætter man den til max hakker billede ikke mere i 1080p, og jeg synes billede ser pænere ud, lidt underligt, for når man slår IFC til ved alm. tv, synes jeg billede ser dårligere ud ???

CrySå jeg har stadig problemet med hakkeri når man ser alm. tv 1080i eller 720p.

Redigeret af hypno - 15-Juni-2013 kl. 20:45
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:47
Du skriver du kører i 50hz mode. Prøv, at gå ind i menu og ændre til 100hz. De gange jeg oplever hakkeri ved sidelæns panorering på mit Panasonic plasma, skyldes det altid tv udbyderen og opdatering frekvensen, der ikke kører som den skal. Man kan opleve dette på et billedrørs tv også, når man bruge en set-top boks.   
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 13:53
Vt60 kan ikke sættes til 50hz
Til top
hypno Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hypno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 19:00
Så er det slut med mit Panasonic P55VT60Y, det er leveret tilbage til forhandler som heller ikke var imponeret, han måtte give mig ret i at billede hakkede ved panorering.....

Jeg har været hos El-giganten og testet med Philips test DVD på P55VT60Y, det hakkede også, det ses meget nemt der hvor der panoreres ved nogle højhuse og ved stålwire ved broen.

Jeg har også været hos Hifi klubben og se et P60VT60Y, med Panasonic's test DVD, flot billede indtil der vises fodbold på test dvd'en så bliver det helt forfærdeligt.

Jeg er ked af at måtte sige, det minder om kejserens nye klæder, og jeg står og siger jamen det hakker jo, og alle giver mig ret.....

Jeg vil råde dem der overvejer at købe et Panasonic VT60 (før I køber) at gå ned til et af disse steder, sæt "billede indstillinger" til THX eller THX bright, test med en af disse test DVDer og se om I kan leve med det hakkeri, jeg kunne ikke....

Hvis man sætter "billede indstillinger" til normal mode ser du skygger som disse hvis man har kanaler fra Yousee...

Redigeret af hypno - 06-Juli-2013 kl. 21:11
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu