Splinten skrev:
Selv tak - det var en fornøjelse at have dig på besøg. Jeg håber at din ryg er "rettet ud" igen - min ryg var i hvert fald lidt stiv i går aftes efter at have slæbt rundt på de 38,6 kg pr. højttaler |
Ryggen har det heldigvis okay og jeg fandt ud af hvorfor min kammerat ikke var hjemme til at hjælpe med at slæbe op..
Inden det nu bliver alt for indforstået så vil jeg lige delagtiggøre jer andre lidt også.. Splinten fristede mig med sine 240ti'er lidt højere oppe i tråden her, så jeg var forbi ham og lytte, sludre og handle.. Splinten og jeg slæbte højttalerne ud i min bil og da S. spurgte om jeg havde nogen til at hjælpe med at slæbe ind når jeg kom hjem, svarede jeg kækt "Orkja, jeg har en kammerat der bor ca. 500m fra mig, han må lige komme og hjælpe.."
Da jeg kom hjem var min kammerat ikke hjemme, så efter at have kigget lidt på højttalerne tænkte jeg "Hvor svært kan det være?" og slæbte dem op på 1. sal selv. Til orientering er svaret "SVÆRT!".
Her idag spiste jeg så frokost med min kammerat og beklagede mig over han ikke var hjemme. Han svarede "Du ved sguda godt hvor jeg var, jeg var hos ham autoelektrikeren for at få fikset det der el på min bil, du havde sagt jeg bare kunne ringe hvis jeg skulle bruge et lift".. Uuuups, lidt svært at være bitchy over selv at skulle slæbe når jeg havde svedt min aftale med ham ud..