|
Lodrette striber på DR |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har aldrig haft striber på DR app på Nvidia Shield og det gælder både live og arkiv.
|
||
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 ahorn
|
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1387 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har heller aldrig haft (set) striber på DR. Hverken på DVB-T2 eller på deres DR TV app (Apple TV4K).
Redigeret af filmfreak - 06-December-2024 kl. 17:01 |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8592 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Det er kun i visse situationer at de er synlige.
|
||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hej
Jeg har også de lodrette striber på DR , og har haft det i ca 6 mdr. Det er ved streaming , via ATV4K . Ovre hos min datter ses det også , også via streaming. Det er kun ved meget mørke scener det ses... MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
dude
Bruger Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg har det samme på mine Sony TV (som er ligegyldig info, da problemet ikke er TV'et) med DVB-C fra Nordlys (ligeledes ligegyldig info, da problemet ikke er DVB-C eller Nordlys) Striberne er der også når man live-streamer fra DR-TV-app'en (vigtig viden) men striberne er der ikke, hvis man laver en "start forfra" på DR-TV-app'en (ligeledes vigtig viden) Det er ikke TV'ene og det er ikke DVB-C fra Nordlys, da problemet også er der, når man streamer "live-tv" fra DR-TV-app'en. Hvis man derimod streamer fra en optagelse på DR-TV-app'en - f.eks. start forfra, eller en tilfældig serie, så er striberne væk. Sansynligvis forskelligt udstyr/software hos DR som håndterer live-tv kontra harddisk-tv.
Redigeret af dude - 10-December-2024 kl. 15:47 |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samme her...
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 777 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan I komme med et eksempel fra DRTV? Jeg har prøvet et par stykker, men der er ingen striber.
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser ud som første post i denne tråd. Er kun på live TV.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4720 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser Tidsrejsen 2 hver dag på DRTV, som regel direkte. Jeg ser ikke sådanne striber.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 777 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man kunne finde et eksempel i arkivet, så kunne man efterprøve ting. Det bliver naturligvis lidt mere bøvlet, hvis det kun er det direkte signal. :-) Jeg ser vel i snit en enkelt udsendelse om ugen på DR (DVB-C). Det kan godt være, at det ikke er nok til at se problemet.
Redigeret af bubbleboy - 10 timer 52 minutter siden kl. 12:53 |
||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I går, på godaften Danmark, var der måske lodrette striber i de næsten kulsorte vinduer i baggrunden. Fik næsten hovedpine ved, at glo på noget der måske var reflekser eller indbildning eller de omtalte striber.
PS. Jeg har ikke noget liv og kan DRfor kommentere på, for mig, uvedkommende ting.
Redigeret af Jespus - 9 timer 40 minutter siden kl. 14:05 |
||
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 ahorn
|
||
rasmus13
Ny bruger Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Glad for jeg fandt denne tråd, fejlen er der og det er ikke os den er gal med. Det har stået på siden midten af Maj '24, jeg troede først det var Norlys den var gal med, men da jeg ikke kom nogen vegne med det tjekkede jeg om det var andre, i den korte tid jeg kunne låne en Allente box kunne jeg ikke få øje på det. Så tjekkede jeg lev kanalerne på dr.dk/tv og der er det også. Jeg kontaktede så DR for 1½ måned siden, og fik denne besked: "Nu har jeg hørt fra vores teknikere. Det er en fejl de kender og de er i gang med at arbejde på en løsning." Og efter jeg spurgte om de kunne bekræfte om det er en fejl der sker hos dem fik jeg denne besked: "Det er en fejl der sker her i DR Byen, før det bliver sendt ud til brugerne." Men det er 1½ måned siden, det har stået på siden midten af Maj '24 så de har kendt til det et stykke tid, uden at der sker noget, det virker som om man ikke kan eller ikke vil gøre noget ved det. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |