|
Komplett.dk |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
TheRealBamse
Bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også handlet på Komplett flere gange - altid uden problemer.
Deres levering er noglegange lidt langsom. Tror nogle ting bliver sendt fra deres lager i Norge?! Derudover synes jeg sjældent de har den bedste pris. Til gengæld synes jeg tit de har produkter jeg ikke kan finde andre steder. Men udover det har jeg ikke nogle bekymringer ved at handle med Komplett. |
||
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alle sammen gode bud - jeg vidste faktisk ikke, at Komplett.dk var norsk.
Kan Komplett.dk sammenlignes lidt med Proshop? Som der også bliver nævnt her, så er Computersalg.dk nok i en lidt bedre skala end Komplett.dk. Man kan vel sige, at Computersalg.dk er en lidt mere butik, hvor Komplett.dk også er discount i udvalg?
|
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så længe prisforskellen ligger inden for rimelighedens grænser (+- 100,-), så vægter jeg helt klart levering som det absolut vigtigste. Tålmodighed ligger bare ikke til mig, og det koster
|
||
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Komplett.dk er discount...hvordan får du det indtryk?? De er nordens største på e-handel, de yder 45 dages fuld returret og fri fragt uanset hvad du bestiller. De er rigtig nok ikke de billigste, men de ligger typisk ikke ret langt fra. De er dog 100% netbaseret, med enkelte "pickup points".
/Thomas
|
||
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har handlet hos komplett.dk for nylig, ingen problemer her. Jeg købte b.la. skærme for kr.15.000 og de blev leveret på anden dagen
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
TheRealBamse
Bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan jeg sagtens forstå! Men det varierer jo bare meget fra person til person... Hvis jeg kan spare f.eks. 300 på et køb til 3000 ved at levering er 3-4 dage i stedet for dag-til-dag, så venter jeg gerne |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |