|
Imperial opgraderes + Loppemarked d. 15/9/2013 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Var det noget man kan bruge til hjemmebrug eller var det for voldsomt .?
|
|
JorgenC
Bruger Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi opgav også. Var der inde 10.15, og løb en tur om karreen med børnene og tog hjem igen...
Kunne have været sjovt at se. |
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter hvad jeg har læst rundt omkring var merchendise/prop-salget meget (for ikke at sige ikke-eksisterende) stærk begrænset. Der blev solgt biostole (kender kender priser men hvis man har givet mere end 50 kr pr. stk er man blevet snydt så vandet driver, da man kan få sådanne bedre mange andre steder), plakater (som også fås utallige andre steder) og så "billeder" - her gætter jeg på at det er de billeder der hænger sammen med plakaterne. Det generelle indtryk er: "skuffende". Et citat fra fb: "Det var super skuffende! Vi stod i kø i 1 1/2 time og var derinde i max 10 min. Der var intet spændende!" I betragtning af hvad der stod i den oprindelige mail fra biozonen: "Vi har ryddet op i gemmerne - både i vores biografer, hos de forskellige filmselskaber og ude på Nordisk Film i Valby. Der vil være mulighed for at finde alt lige fra vintage biografstole fra Imperial og udstillingsskabe til signerede bøger og billeder. Der er hi-fi udstyr fra vores biografer, actionfigurer i ubrudt emballage, et mylder af andre spændende og sjældne sager, og hele dagens omsætning går ubeskåret til børneafdelingen på Rigshospitalet! " .... er det lidt skuffende at man fra NF's side ikke har været i stand til at finde mere interessante/spændende ting, der kunne få folk til at svinge dan-kortet i en god sags tjeneste. |
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der var også JBL grej/gear - billigt - men det blev så også solgt meget hurtigt. Det var bio-gear, så om det kunne anvendes på fornuftig vis i hjemmebio'en skal jeg ikke kunne sige.
|
|
MMJ,75
Guld medlem Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja Prices vi vente også om, det kunne ikke betalege sig livet er få kort til en lang KØ |
|
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
|
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er squ spændende, men også på tide at vi får noget lækkert her i staden. Men jeg har dog nået at støtte Næstved Bio 5-6 Gange pga. ATMOS
|
|
JohnHDK
Junior bruger Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sæt med 2 stole = 1200,- kr ! Metalskygge figurer med Olsen-Banden = 1000,- kr
Spots kostede 500,- pr stk (vi har lige købt 2 til 150,- på DBA) og så en masse plakater og kæmpebannere ... Vi var derinde kl 0930 og der var vist ca 20 før os, men købte ikke noget med hjem, priserne var jo alt for høje.
Redigeret af JohnHDK - 15-September-2013 kl. 18:59 |
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også lige luret at de JBL højttalere de solgte for 250,- pr stk var JBL 8330 og de ryger for ca 600,- sættet på eBay.
Så helt røverkøb har det vist ikke været. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |