recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Imperial opgraderes + Loppemarked d. 15/9/2013
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Imperial opgraderes + Loppemarked d. 15/9/2013

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 12:49
Var det noget man kan bruge til hjemmebrug eller var det for voldsomt .?
Til top
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JorgenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 15:38
Vi opgav også. Var der inde 10.15, og løb en tur om karreen med børnene og tog hjem igen...

Kunne have været sjovt at se.

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Tak for opdateringerne. Jeg havde overvejet at tage derind. Lagde du/i mærke til hvad der ellers var til salg af merchendise, her tænker jeg i plysdyr og sådan. :D

Efter hvad jeg har læst rundt omkring var merchendise/prop-salget meget (for ikke at sige ikke-eksisterende) stærk begrænset. Der blev solgt biostole (kender kender priser men hvis man har givet mere end 50 kr pr. stk er man blevet snydt så vandet driver, da man kan få sådanne bedre mange andre steder), plakater (som også fås utallige andre steder) og så "billeder" - her gætter jeg på at det er de billeder der hænger sammen med plakaterne. 

Det generelle indtryk er: "skuffende". Et citat fra fb: "Det var super skuffende! Vi stod i kø i 1 1/2 time og var derinde i max 10 min. Der var intet spændende!"

I betragtning af hvad der stod i den oprindelige mail fra biozonen:
"Vi har ryddet op i gemmerne - både i vores biografer, hos de forskellige filmselskaber og ude på Nordisk Film i Valby. Der vil være mulighed for at finde alt lige fra vintage biografstole fra Imperial og udstillingsskabe til signerede bøger og billeder. Der er hi-fi udstyr fra vores biografer, actionfigurer i ubrudt emballage, et mylder af andre spændende og sjældne sager, og hele dagens omsætning går ubeskåret til børneafdelingen på Rigshospitalet! "

.... er det lidt skuffende at man fra NF's side ikke har været i stand til at finde mere interessante/spændende ting, der kunne få folk til at svinge dan-kortet i en god sags tjeneste. 

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 16:43
Der var også JBL grej/gear - billigt - men det blev så også solgt meget hurtigt. Det var bio-gear, så om det kunne anvendes på fornuftig vis i hjemmebio'en skal jeg ikke kunne sige.
Til top
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Point: 828
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ,75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Vil lige advare...!!

Har lige været forbi men måtte droppe at komme ind grundet en kø så lang at den var omkring hele bygningen..!!

Hvis folk komme længere fra vil jeg forslå at bruge søndagen på noget andet, for køen er nok 2-3 timer.

ja Prices vi vente også om, det kunne ikke betalege sig livet er få kort til en lang KØ
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 18:54
Det er squ spændende, men også på tide at vi får noget lækkert her i staden. Men jeg har dog nået at støtte Næstved Bio 5-6 Gange pga. ATMOS Smile
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
JohnHDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Sted: Køge, Danmark
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnHDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 18:59
Sæt med 2 stole = 1200,- kr  ! Metalskygge figurer med Olsen-Banden = 1000,- kr 
Spots kostede 500,- pr stk (vi har lige købt 2 til 150,- på DBA) og så en masse plakater og kæmpebannere ...  Vi var derinde kl 0930 og der var vist ca 20 før os, men købte ikke noget med hjem, priserne var jo alt for høje.

Redigeret af JohnHDK - 15-September-2013 kl. 18:59
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 19:08
Jeg har også lige luret at de JBL højttalere de solgte for 250,- pr stk var JBL 8330 og de ryger for ca 600,- sættet på eBay.
Så helt røverkøb har det vist ikke været.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu