recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trusted Reviews af Pana 55VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trusted Reviews af Pana 55VT50

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Er det bare mig eller har de givet alle de nye tv 9/10 Confused - gør det ikke nemt at sammenligne Ouch
Som anmeldere er der nogle der generelt er mere eller mindre positive omkring de anmeldte produkter - og andre mere skeptiske om du vil. Den viste anmeldelse her i tråden, synes jeg er okay derhen, at de fortæller nogenlunde ligefrem hvorledes hovedparten af kunderne vil opleve f.eks. som her, det anmeldte Panasonic.

Så er der andre kunder som først tror deres egne øjne, når en anmelder har fremlagt et hav af målinger og kurver - for så er det jo dokumnteret, at billedet er godtSmile

I øvrigt så skal man typisk ikke i mine øjne vælge noget ud fra, hvad anmelder mener, men man skal bruge sine øjne og ører, og selv danne sig et indtryk. For hvad en anmelder mener er godt og ser godt ud, er det er jo ikke sikkert, at du synes det samme. Men - hvis hovedparten af anmeldere af et produkt mener at billedet er godt, så er det formentligt godt. Så er spørgsmålet jo blot - om du synes at billedet er godtSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Er det bare mig eller har de givet alle de nye tv 9/10 Confused - gør det ikke nemt at sammenligne Ouch
Som anmeldere er der nogle der generelt er mere eller mindre positive omkring de anmeldte produkter - og andre mere skeptiske om du vil. Den viste anmeldelse her i tråden, synes jeg er okay derhen, at de fortæller nogenlunde ligefrem hvorledes hovedparten af kunderne vil opleve f.eks. som her, det anmeldte Panasonic.

Så er der andre kunder som først tror deres egne øjne, når en anmelder har fremlagt et hav af målinger og kurver - for så er det jo dokumnteret, at billedet er godtSmile

I øvrigt så skal man typisk ikke i mine øjne vælge noget ud fra, hvad anmelder mener, men man skal bruge sine øjne og ører, og selv danne sig et indtryk. For hvad en anmelder mener er godt og ser godt ud, er det er jo ikke sikkert, at du synes det samme. Men - hvis hovedparten af anmeldere af et produkt mener at billedet er godt, så er det formentligt godt. Så er spørgsmålet jo blot - om du synes at billedet er godtSmile

Det er jo det - vil også ud og kigge på et VT50 og håber jeg ikke bemærker de unoder det nu engang har. For vil rigtig gerne have et nyt tv i år Big smile
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 10:47
jeg hører så til den gruppe som udelukkende tror på en skærm
når der er lavet et hav af målinger og kurver
er blevet snydt af et billede i en butik en gang og skulle meget gerne være sidste gang
de sidste 3 tv har jeg købt uden overhovedet at se dem først
men har været fuldt ud tilfreds
også min samsung led er købt udfra målinger

Redigeret af xcardman - 05-Maj-2012 kl. 10:48
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

er blevet snydt af et billede i en butik en gang og skulle meget gerne være sidste gang

De sidste to skærme har jeg også udelukket købt på baggrund af anmeldelser og har også været fint tilfreds, men bliver nødt til at se vt50 live inden jeg evt. køber pga issues jeg har oplevet med nogle plasmaskærme.

Redigeret af kennethbrdk - 05-Maj-2012 kl. 11:47
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Jeg var slet ikke klar over at du havde det på den mådeLOL

Fint at du har været tilfreds med dine anmelderkøb. Selv har jeg det bare sådan, at man kan komme med alverdens fornemme og rigtige målinger, og alligevel synes jeg f.eks. ikke at billedet er tilfredsstillende eller lyden god.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu