|
Trusted Reviews af Pana 55VT50 |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er der andre kunder som først tror deres egne øjne, når en anmelder har fremlagt et hav af målinger og kurver - for så er det jo dokumnteret, at billedet er godt
I øvrigt så skal man typisk ikke i mine øjne vælge noget ud fra, hvad anmelder mener, men man skal bruge sine øjne og ører, og selv danne sig et indtryk. For hvad en anmelder mener er godt og ser godt ud, er det er jo ikke sikkert, at du synes det samme. Men - hvis hovedparten af anmeldere af et produkt mener at billedet er godt, så er det formentligt godt. Så er spørgsmålet jo blot - om du synes at billedet er godt
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er jo det - vil også ud og kigge på et VT50 og håber jeg ikke bemærker de unoder det nu engang har. For vil rigtig gerne have et nyt tv i år
|
||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg hører så til den gruppe som udelukkende tror på en skærm
når der er lavet et hav af målinger og kurver
er blevet snydt af et billede i en butik en gang og skulle meget gerne være sidste gang de sidste 3 tv har jeg købt uden overhovedet at se dem først men har været fuldt ud tilfreds også min samsung led er købt udfra målinger Redigeret af xcardman - 05-Maj-2012 kl. 10:48 |
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De sidste to skærme har jeg også udelukket købt på baggrund af anmeldelser og har også været fint tilfreds, men bliver nødt til at se vt50 live inden jeg evt. køber pga issues jeg har oplevet med nogle plasmaskærme. Redigeret af kennethbrdk - 05-Maj-2012 kl. 11:47 |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fint at du har været tilfreds med dine anmelderkøb. Selv har jeg det bare sådan, at man kan komme med alverdens fornemme og rigtige målinger, og alligevel synes jeg f.eks. ikke at billedet er tilfredsstillende eller lyden god.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |