|
Lodrette striber på DR |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Steen F.
Guld medlem Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser ingen streger på dine links??
|
||
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8595 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er det første i lysnet udgave:
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må være fejl i enkodningen. DR skal vel have omkonfigureret eller måske endda udskiftet hardwaren.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser dem også - på mit OLED/appleTV når jeg streamer fra Norlys appen.
De er ikke så tydelige som på billederne her i tråden, men nok til at jeg lige bemærker det når der er sort baggrund.
|
||
cccd
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser de samme 3 striber via flow-tv fra stofa/norlys på mit philips Oled tv! Nogen der ved om de er igang med at få opdateret deres ustyr inde ved dr så de striber forsvinder?
|
||
|
||
rasmus13
Ny bruger Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for jeres tilbagemelding, jeg har stdig intet hørt fra DR. Kan jeg lokke jer til at klage til DR, jeg har en naiv ide om jo flere der klager jo bedre chance har vi for at få det lavet
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor ofte ser I de striber? Jeg har endnu ikke lagt mærke til dem, men jeg har så heller ikke testet så meget. rasmus, du postede links til tre eksempler tidligere i tråden. Kan du bekræfte, at du kan se striber i disse? Ligesom steffen f, kan jeg heller ikke få øje på dem, eller ser jeg bare dårligt? Du kan evt. nævne en udsendelse, du planlægger at optage, så kan jeg gøre det samme (via yousee). Så kan du pege ud, hvis du ser striber i den. :-)
Redigeret af bubbleboy - 2 timer 44 minutter siden kl. 17:13 |
||
cccd
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke alle situationer det er synligt. Men jeg kan godt se de striber på foto 1 fra rasmus13 når jeg ser dem på min pc, men kan ikke dem på min ipad. Prøv at se foto fra lunddal og så på foto1. Så kan i se hvor de striber er, dog er de ret svage på det foto 1!
|
||
|
||
cccd
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har nu sendt besked til dr med foto af de striber
|
||
|
||
rasmus13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak
|
||
rasmus13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, der er streger i billederne. Jeg optager DR1 fra 20 til 21 i aften
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selv jeg kan få øje på dem i lunddals' billede :-) Men du har også ret med det andet eksempel. Nu fik jeg billedet helt op i fuldskærm. Der kan jeg godt se noget. :-)
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |