|
Verificering af alder på Google |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu har jeg i længere tid, altid været logget ind på recordere. Ved ikke lige hvorfor - om der er ændret i mine indstillinger - prikken er sat ud for "Log mig ind automatisk når jeg besøger forummet". Det plejer den ikke at være... Det er forskelligt, om jeg logges ud af Chrome, når jeg logger ud af G-mailen. Det er lidt, som vinden blæser - også selv om jeg lukker Google Chrome efter at være logget ud. Det kan måske være fordi du er logget ind på Chrome, at du skal bruge verificering?
Redigeret af mnielsen - 12-Oktober-2024 kl. 10:42 |
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er ikke logget ind, for det spørger den ofte om når jeg søger på google. Jeg har ikke chrome.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det hjælper ikke at logge ud. Du bliver tracket alligevel. Læg, f.eks., mærke til hvor mange sider som foreslår dig at logge ind med din FB account, selvom du ikke er logget ind i hverken google, yt eller fb. De ved præcis hvem du er og hvilke sider du har besøgt. Om ikke andet er de oplysninger til salg. Internettet er snart værre end kinas social kredit score, hvis man ikke aktivt modarbejder at blive tracket og overvåget 24/7.
|
||||
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
|||
OK, funny guy! :) .. .. men der er større chance for at Alphabet kan gætte hvem din datter omgås og har sex med end dig, og de kan "huske" det længere (for evigt) end hun kan .. :)
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja - den med logon-forslagene har jeg da set flere steder... Og at blive sporet, er ikke til at undgå - og tredieparts-cookies kan slås fra - så virker videoer på visse sider ikke. Det må ejg så undvære - sådan er det. Jeg har opgivet at indstille mig ud af det. Og når man så ovenikøbet senere får at vide, at det at indstille, ikke virker TJAAAAAAA... Hwa' ska' man sige? De der berømte boller...
|
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Lige det med sporing, er Apple god til at undgå. Jeg kan hele tiden læse hvor mange der er blevet afvist af sporings værktøjet.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 282 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har kun været logget ind på FB via en portable version af Opera (på en USB stick), men jeg møder også anbefalinger til at logge ind med FB, på Firefox og Vivaldi det samme gør min nabo som aldrig har haft en FB konto, så det er blot et generisk forslag, og har intet med tracking at gøre.
|
||||
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
|||
OK, haha! :-) .. .. eller, hvis du altid browser med chrome, kender google 100% din internet historik. Det samme er ret sikkert tilfælde med Edge og MS. |
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |