recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lodrette striber på DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lodrette striber på DR

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Peter Rene Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-December-2024
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Rene Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2024 kl. 23:03

Jeg døjer også

Redigeret af Peter Rene - 18-December-2024 kl. 23:04
Til top
rasmus13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Januar-2020
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2024 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af Peter Rene Peter Rene skrev:

Jeg døjer også

Det ser ikke ud som om dine billeder bliver vist
Til top
rasmus13 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Januar-2020
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2024 kl. 00:17
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Selv jeg kan få øje på dem i lunddals' billede :-) Men du har også ret med det andet eksempel. Nu fik jeg billedet helt op i fuldskærm. Der kan jeg godt se noget. :-)

Fik optaget nok det "bedste" billede fra "Nøj, det er for børn" i aftes
https://imgur.com/a/MN6oVe1
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2024 kl. 08:30
Jeg ser det også af og til på mit G4 via Apple TV. Virker som en DR bug, især fordi deres app i forvejen er mega buggy. 
Til top
dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2024 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af rasmus13 rasmus13 skrev:

Tak for jeres tilbagemelding, jeg har stdig intet hørt fra DR.
Kan jeg lokke jer til at klage til DR, jeg har en naiv ide om jo flere der klager jo bedre chance har vi for at få det lavet

Fejl meldt til DR
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 780
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2024 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af rasmus13 rasmus13 skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Selv jeg kan få øje på dem i lunddals' billede :-) Men du har også ret med det andet eksempel. Nu fik jeg billedet helt op i fuldskærm. Der kan jeg godt se noget. :-)

Fik optaget nok det "bedste" billede fra "Nøj, det er for børn" i aftes

Den optog jeg dog ikke, så jeg kan ikke sammenligne med Yousees signal.

Når jeg ser DR via browseren, er det deres "...drlive01/master8000.m3u8"-stream. Jeg er endnu ikke faldet over striberne i denne. Jeg skal nok sige til, hvis det sker. :-)

Edit: Nu har jeg været i Yousees arkiv. Det signal, de har optaget fra DR, har ingen striber... https://i.imgur.com/Fy4WgBO.png

Redigeret af bubbleboy - 19-December-2024 kl. 16:07
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu