recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på placering af projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskel på placering af projektor

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cmk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2015
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cmk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 12:40
Har lige sat det hele til. Ingen problemer med at kører billedet ned. Jeg kan dog ikke forstå jeg kun kan justere billedet lodret og vandret. Billedet er nemli en smule skråt. På min tidligere benq kunne jeg da justere billedet skråt mener jeg.. Måske husker jeg forkert :)
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 12:53
Lens Shift er kun H/V.
Kan du ikke justere på fødderne under projektoren?
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 13:03
Den skrå indstilling du hentyder til er Key stone, og det skal du holde dig fra.

Billedet er højst sandsynligt skråt fordi din projektor ikke er 100% vinkelret i forhold til lærred.
Placer projektoren korrekt i forhold til lærred og problemet er løst.

Redigeret af strecker - 30-December-2015 kl. 13:05
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Men det tyder ikke på at der er problemer med jvc, panasonic, optoma og benq, hvilket også er ret nyttig oplysning.

Absolut.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Den skrå indstilling du hentyder til er Key stone, og det skal du holde dig fra.

Billedet er højst sandsynligt skråt fordi din projektor ikke er 100% vinkelret i forhold til lærred.
Placer projektoren korrekt i forhold til lærred og problemet er løst.

Tror du ikke han mener, at billedet ikke er i "vater"?
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 16:42
Jeg håber da han mener at siderne skråner ind i enten top eller bund, for det andet burde man fandme kunne tænke sig til selv..!!!!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 20:09
😎
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu