recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Benq w1300 og Elite screen powermax lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Benq w1300 og Elite screen powermax lærred

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
journalisten Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2008
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér journalisten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 11:00
Nu ved jeg ikke, hvilke kriterier en projektor skal opfylde i relation til dine behov, men jeg vil da gerne anbefale en, som er væsentligt billigere, end den du har kig på, og så kan du spare ca. 3.000 kr.
BenQ W1070 købte jeg for et års tid siden, og den ligger stadig i prislejet omtrent 5.500 kr.
Jeg er meget tilfreds med den - det er et af de produkter, hvor man føler, at producenten har valgt at give køberen lidt mere for pengene.
Det er en 16:9 native projektor med 3D-funktion. Der er også lens shift (omend det er meget lidt), og så har den en eco-funktion, som ifølge BenQ selv skulle forlænge lampens levetid markant. Efter min mening er billedet i eco-funktionen så godt, at jeg altid ser film i eco-funktion. Billedet dæmpes/mørknes en lille smule i forhold til den "almindelige" indstilling, men det gør samtidig, at sortniveauet bliver endnu bedre.
Lydmæssigt ligger den - efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til - i den lavere end uden at være decideret støjsvag. Jeg har ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag, da det er min første projektor, men ud fra decibel-angivelsen er den acceptabel. Faktisk larmer den mindre, når man har slået eco-funktionen til, så der er endnu en fordel ved dén funktion:-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu