|
Lyd transparent lærred |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som byg-selv, eller færdigramme?
|
|
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad koster det når jeg har plads til 260 m i breden ? som 16:9 eller som 2:35 ?
og kan s:35 lade sig gøre med en sony wv 55 ? hvor meget gør det for lyden hvis det ikke er at leret man har foran centeret ? jeg sider 3 meter fra. vil jeg kunne se de små huller eller konsekvensen af dem ? Redigeret af mikkelfrost - 28-November-2014 kl. 10:50 |
|
The_Joshua
Bruger Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sidder her med en mappe med lærredsprøver fra Priebe. Der er to aukstiklærreder i med bredde på hhv. 190 og 200 cm. De er måske værd at kontakte mht. pris på akustikdugene - og de ligger i Fredericia
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har nogle pris-eksempler på vores hjemmeside, hvis man vil skyde sig ind på hvor man ligger. Jeg vil foretrække at man kontakter mig via pb hvis man vil have tilbud på konkrete størrelser, og andet direkte rådgivning.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |