recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DanniS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanniS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2014 kl. 19:16
Jeg har selv en pana ae900, men kan købe den anden. Jeg er bare ikke sikker på hvad den bør koste, og om det vil være en væsentligt forbedring, med sanyoen, også antal kørte timer taget i betragtning. Jeg er ikke alt for glad for blæser støj og så skal billedet kunne justeres ned. Jeg er ikke fanatisk med billede, men vil gerne have full hd, og lidt mere styrke, men ikke hvis der ikke er den store forskel. 
Til top
kronsell Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Maj-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronsell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 08:48
Hej, jeg sælger en Sanyo z5 hd hvis det er nogen af jer der ønsker en billig men god projektor.
Den har en ny original phillips pære i der har gået ca. 300t . billede står godt og fejlfrit. Bruger den selv til spil og film. Projektoren hænger i loftet og er som ny at se på.

Priside 1700,-
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu