|
Projektor og lyd til et fællesrum |
Besvar |
Forfatter | |
dkkev
Ny bruger Oprettet: 26-Maj-2010 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2014 kl. 16:04 |
Hej venner, Jeg er på udkig efter noget AV-udstyr til et fællesrum. Vores budget ligger på 20-25.000 DKK og det er planen at udstyret skal have en levetid på +5 år. Her bor udelukkende unge mennesker og vi har et fællesrum der endnu ikke har været i stand til at samle beboerne til noget fælles.
Jeg har modtaget et super tilbud incl. kabler, central styring (hdmi switch, tryk panel) tyveri-sikring etc. og montering på 21-25.000 - dog er det kun med 2 højttalere (Stage Line PAK-110mk2) og projektoren foreslåes til en (endnu ukendt) Epson model 1024x768 men med 3000 lumens. (den skal have lyd gennemsløjfning i passiv tilstand). Jeg vil helt klart foretrække 4 højttalere og en Full-HD projetor... Anyways - Er der nogle forslag til en full-hd projektor, høj lumens og lyd gennemsløjfning i passiv tilstand? Eller er der nogle der har nogle bedre løsnings forslag eller erfaringer med andre løsninger end projektor i et fællesrum? Jeg ville være ked af at smække en 65" fladskærm op, for at se den forsvinde fra væggen efter noget tid.. heh.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |