recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til 110" tab tension skærm ønskes :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til 110" tab tension skærm ønskes :)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 12:02
Ja, større er selvfølgelig bedre, problemet med nogle af de billige lærreder er, hvad du får. Det kan være ok (som California) og det kan være helt forfærdeligt med glimmer mv. Så jeg håber da, du får et af de gode :)
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Ja, større er selvfølgelig bedre, problemet med nogle af de billige lærreder er, hvad du får. Det kan være ok (som California) og det kan være helt forfærdeligt med glimmer mv. Så jeg håber da, du får et af de gode :)

Derfor efterspurgte jeg jo netop om køb/køb ikke til denne model og forslag til andre tab tension i den størrelse. Men i dette prisrange findes måske ikke bedre alternativer...så håber da også, at jeg bliver positivt overrasket.
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 15:20
Jeg har selv 106 fra Hivilux. Det er OK. Men ikke mere. og det er nok mere på vej til at blive ikke OK fordi Tabtension delen af sig selv er begyndt at gå op, ligesom det faktisk er blevet krøllet i nederste højre hjørne. antageligt fordi det ruller skævt op....
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af brfcjon brfcjon skrev:

Jeg har selv 106 fra Hivilux. Det er OK. Men ikke mere. og det er nok mere på vej til at blive ikke OK fordi Tabtension delen af sig selv er begyndt at gå op, ligesom det faktisk er blevet krøllet i nederste højre hjørne. antageligt fordi det ruller skævt op....

Det lyder da slet ikke betryggende :(  Tab Tension skulle jo netop modvirke et skævt/krøllet oprul.. Hvor gammelt er lærredet?
Og har du købt det direkte hos HiViLux.de?
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 16:11
Efter hvad jeg har set rund omkring er tab-tension ikke i sig selv nogen garanti for er helt plant billede. Så længe de er i orden er de klart bedre end alm rullelærreder, hvad planhed angår, men de kan sagtens have mindre folder hvis de er slidte eller ikke er samlet ordentligt. Det bedste er helt sikkert et rammelærred, men det er self vanskeligt at indpasse i en almindelig stue.
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 18:45
Købt direkte:?ja og nej. Jeg har købt det af en her på recordere som havde fejlkøbt fra hivilux. Det var helt nyt da jeg fik det i 2011.

Folderne kom ca et år efter. Ret generende at vide, men man kan godt "overse" det når filmen kører. Men jeg hader når sådan noget er galt.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af brfcjon brfcjon skrev:

Købt direkte:?ja og nej. Jeg har købt det af en her på recordere som havde fejlkøbt fra hivilux. Det var helt nyt da jeg fik det i 2011.

Folderne kom ca et år efter. Ret generende at vide, men man kan godt "overse" det når filmen kører. Men jeg hader når sådan noget er galt.

Men er kvaliteten af selve lærredet i orden til prisen?
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 19:21
Det er jo relativt;) tror måske jeg køber lidt dyrere næste gang. Omvendt så har det været perfekt for mig at få 106" for 5,5k som er rigeligt til at jeg og mine gæster kan nyde en god film, super Bowl og en fodbold kamp på. Som så mange andre ting behøver man ikke starter på toppen...

Jeg har en gammel polo nu. Næste gang skal min bil være ny og i den bedre middelklasse...
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu