|
Forslag til 110" tab tension skærm ønskes :) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, større er selvfølgelig bedre, problemet med nogle af de billige lærreder er, hvad du får. Det kan være ok (som California) og det kan være helt forfærdeligt med glimmer mv. Så jeg håber da, du får et af de gode :)
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
bruger udmeldt 24
-- Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Derfor efterspurgte jeg jo netop om køb/køb ikke til denne model og forslag til andre tab tension i den størrelse. Men i dette prisrange findes måske ikke bedre alternativer...så håber da også, at jeg bliver positivt overrasket. |
|
brfcjon
Bruger Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv 106 fra Hivilux. Det er OK. Men ikke mere. og det er nok mere på vej til at blive ikke OK fordi Tabtension delen af sig selv er begyndt at gå op, ligesom det faktisk er blevet krøllet i nederste højre hjørne. antageligt fordi det ruller skævt op....
|
|
bruger udmeldt 24
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder da slet ikke betryggende :( Tab Tension skulle jo netop modvirke et skævt/krøllet oprul.. Hvor gammelt er lærredet? Og har du købt det direkte hos HiViLux.de? |
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter hvad jeg har set rund omkring er tab-tension ikke i sig selv nogen garanti for er helt plant billede. Så længe de er i orden er de klart bedre end alm rullelærreder, hvad planhed angår, men de kan sagtens have mindre folder hvis de er slidte eller ikke er samlet ordentligt. Det bedste er helt sikkert et rammelærred, men det er self vanskeligt at indpasse i en almindelig stue.
|
|
brfcjon
Funktioner
Tak(0)
|
Købt direkte:?ja og nej. Jeg har købt det af en her på recordere som havde fejlkøbt fra hivilux. Det var helt nyt da jeg fik det i 2011.
Folderne kom ca et år efter. Ret generende at vide, men man kan godt "overse" det når filmen kører. Men jeg hader når sådan noget er galt. |
|
bruger udmeldt 24
Funktioner
Tak(0)
|
Men er kvaliteten af selve lærredet i orden til prisen? |
|
brfcjon
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo relativt;) tror måske jeg køber lidt dyrere næste gang. Omvendt så har det været perfekt for mig at få 106" for 5,5k som er rigeligt til at jeg og mine gæster kan nyde en god film, super Bowl og en fodbold kamp på. Som så mange andre ting behøver man ikke starter på toppen...
Jeg har en gammel polo nu. Næste gang skal min bil være ny og i den bedre middelklasse... |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |