betho skrev:
Rasmus:
På mig virker du frygtelig konfliktsky. Hvorfor bruger du 10 min. i telefonen på at undskylde dig selv. Hvorfor bruger du så meget tid, i den her tråd, på at undskylde dig selv?
Hvad er egentlig årsagen til, at du giver op. Kaster håndklædet i ringen, uden at undersøge om problemet er generelt, eller om det er "mandagsmodeller" du har?
Det virker således temmelig ligegyldigt at bede om en vurdering her inde, hvis du alligevel har bestluttet dig for ikke at gide at gøre andet end returnere varerne?
Løsningen er: Gå ned og få et nyt sæt. Åben dem i butikken. Er problemet der stadig, SÅ kan du returnere varen. OG efterfølgende tage kontakt til producenten, og spørge om det er standarden... For på nuværende tidspunkt, så ved du faktisk ikke andet, end at du er har det "ih så åh" så skidt med at have en holdning til, hvordan ting skal se ud.
Og fortæller man ikke de rette folk, at der en fejl, så lærer de heller ikke at rette op på den. |
For det første DALI er informeret omkring problem stillingerne.
Issuet har altid været returnere / beholde hvor jeg har været tæt på at beholde dem.
Jeg har ikke været undskyldende i telefonen, men jeg har pointeret at fejlene var små der var bare mange, fordi jeg IKKE gider sætte mig i bilen, køre 200km (Tur-Retur) for at blive afvist af en bytte sag.
Konflikt sky, ved jeg sgu ikke, men hele mit job er drama og konflikter, tror egentligt bare jeg gerne vil have roen når jeg kommer hjem, og ikke gider bytte cirkus og problemer (tro mig efter 3 flytninger på 5 mdn hvor et nyistandsat hus man lejer efter 14 dage vise slem skimmel, og et nybyggeri, hvor jeg har haft tømrer og andre håndværker rendende i 3 mdn for at rette fejl som gulve der skal omligges, elementer der skal skiftes ud.. så får man nok af UDBEDRING - og nej ingen af de fejl var SMÅ)
med hensyn til at søge psykolog.. tror måske du skal læse tråden.. fremlægger en problemstilling.. vil bare have et simpelt svar om folk bytter pga. optiske fejl på højtalere, og om det er normalen.
har INTET problem med at købe et BILLIGT produkt med fejl, har masse af dem, men har noget imod at betale 2xpris for et produkt pga. design, og så modtage noget som repræsentere et produkt til væsentligt ringere værdi.
ønsker hverken at male DALI eller HIFIKLUBBEN negativt i denne sag, da jeg ikke ved hvad barren er for sådanne produkter, jeg ved det seriøst ikke. efter at have været i B&O i mange år, så kan man være "overflade" miljøskadet.
så reelt bare.. bytter folk for sådan noget eller ej.. acceptere de småridser såfejl. men nevermind.
Men som sagt tidligere TRÅD Lukket.... ønsker ikke at starte en diskussion klub.
Redigeret af Rasmusdc - 07-December-2011 kl. 13:44