|
hvilken projektor |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Thomas
Jeg vil foreslå at du ringer til Otto J og spørger ham. Har fået god hjælp der. Og jeg er ikke den eneste :) |
|||
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
|||
Thomasl
Bruger Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeps, er også lidt i kontakt med Otto og skal have en snak med ham, men ville lige høre fra almindelige brugere hvad de anbefaler. Det er jo kun fint hvis der er en rød tråd imellem hvad jeg selv ved gennem research, hvad folk generelt anbefaler og hvad Otto (+ andre elverandører) anbefaler.
Skal nok lave en post med ny biograf når den er købt/installeret :-)
|
|||
mvh.
Thomas |
|||
bruger udmeldt 24
-- Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ca. samme betingelser i min stue, som du har i din. Og vil også fortrinsvis bruge projektoren nok udelukkende når det er mørkt til kun at se film på. Jeg har bestilt en Sony VPL-HW55ES i hvid. Den skulle kunne leveres sidst på måneden. Venter dog med at bestille tab-tension motoriseret rullelærred til jeg får monteret projektoren og får bedømt hvilken størrelse som vil passe os bedst. |
|||
Thomasl
Funktioner
Tak(0)
|
||
lige p.t. kunne det godt blive Sony'en eller JVC'en, men mangler lige at se Sony'en in action, så jeg må forbi KT radio eller hifiklubben eller hvor jeg nu kan finde den demonsteret.
|
|||
mvh.
Thomas |
|||
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du vil ikke blive skuffet af hverken sony'en eller jvc'en. Såfremt det skal være JVC, så kommer 500eren i november. USA pris er 5000 dollars, så vil antage, at den ender på 40k i dk? Det er indenfor dit budget.
Hvis du kan vente, så vil reviews på alle de nye modeller strømme ind her i løbet af okt/nov/dec.
|
|||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så vidt jeg husker så har Jonas_h vist ellers Sonyen, ved ikke om du kan lokke ham til en give en lille demo. Tror nok det var kt-radio han så den ved inden han købte den.
|
|||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ca. samme betingelser i min stue, som du har i din. Og vil også fortrinsvis bruge projektoren nok udelukkende når det er mørkt til kun at se film på. Jeg har bestilt en Sony VPL-HW55ES i hvid. Den skulle kunne leveres sidst på måneden. Venter dog med at bestille tab-tension motoriseret rullelærred til jeg får monteret projektoren og får bedømt hvilken størrelse som vil passe os bedst. [/QUOTE] Fornuftig disposition mht. valg af lærred og sikkert også projektoren, som jeg også tror, bliver min næste opgradering, men venter lige til den er landet, så der er lidt mere information at hente. Hvor har du bestilt, og til hvilken pris? Redigeret af Supergris - 04-Oktober-2013 kl. 18:52 |
|||
Thomasl
Funktioner
Tak(0)
|
||
40K er i overkanten, så er der kun 10K til lærred, og jeg skal bruge rullelærred i god kvalitet.
|
|||
mvh.
Thomas |
|||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |