|
Bedste dag i 15 måneder...næsten |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
'DLG'
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Que?
|
||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan godt se det kræver forklaring, det er så heller ikke den pæneste løsning. For øvrigt, efter de strabasser burde du unde dig en ny projektor Redigeret af Hans j - 13-Februar-2013 kl. 21:04 |
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men kan give den sidste afstand :-) hvor meget "lys" koster det. Er det et alternativ?
BS
|
||
'DLG'
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spændende forslag. Nogle der har praktiske erfaringer med det?
Tror dog det ender med et nyt lærred, da 126" nok er rigelig med 4 meter. |
||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
||
Boffer24
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan aldrig blive for stort !!!
|
||
'DLG'
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej men rummet kan blive for småt. ;-)
|
||
Niarn om en Mustang GT:
||
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv en W1070 ? 419 Cm, på 126" :-) Max Zoomed Out .
|
||
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu det tredie gang jeg skriver dette i dag, og nej jeg har ikke aktier eller anden kontakt :)
Du kan eventuelt kigge her Motor lærred grå dug på 110" Prisen er godt nok helt hen i vejret lige pt. Købte det selv samme sted til 114 pund plus forsendelse. Blev leveret på tre dage. Den høje pris kan skyldes de ikke har flere på lager lige pt, og så har de det med at skrive prisen for et tap tension, har jeg læst mig frem til, men du kan da altid skrive til dem. Søren
|
||
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har 120" motor udgaven i mat hvid. Kontakt mig eventult via personlig besked hvis du vil vide mere
|
||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |