|
For god til at være sand |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en Epson 5020ub til 15.000,- vejl der er i linket. |
|
palle2612
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
Link til den tak..
Nu har jeg set og studeret epson i 2 måneder da det er lige den jeg vil have..
Ligner altså den eller tw8100 Redigeret af palle2612 - 28-Februar-2013 kl. 18:48 |
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
palle2612
Funktioner
Tak(0)
|
HVAD SAGDE JEG.. Sidst var det 4 timer... Nu var det 5..
Den er væk..
|
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
Hva mener du Palle ..? Sælgeren havde selv skrevet model i annoncen..!! |
|
palle2612
Funktioner
Tak(0)
|
5020ub er den amerikanske betegnelse for Epson EH-TW 9100
|
|
65” LG G1
|
Bruger udmeldt 35
Funktioner
Tak(0)
|
Så blev jeg så meget klogere.
Har kun søgt på det andet model nr og fandt maskinen i England til 1650 £ og det er rundt regnet til 15.000,- |
|
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas på med ham.jeg så godt annoncen på dba for en måned tid siden, og da den var lokaliseret i Ringsted som er tæt på hvor jeg bor, så det var jo oplagt lige at smutte forbi og evt købe den. men da jeg så kontaktet ham var der alle mulige langt ude historier om projektoren nu var i england og den egenligt skulle havde være i Ringsted, men ham og kæresten var lige gået fra hinanden så han var aldrig kommet herover. På spørgsmålet om hvorfor han ikek bare solgt den i england kunne man ikke rigtig få noget svar på, og måde han ville have betalingen skulle forgår var med et firma hvor man skulle indbetale pengene og så ville de levere og først frigive pengene når jeg havde sagt god for modtagelsen af pakken. Problemet var bare at den hjemmeside han henviste til var en del af et større udlandsk fragtfirma, men når man googlet firmaet kom man ind på en anden www. adresse end den han linket til og der var overhovede ingen connection mellem de to adresser. Jeg er 99.9 % sikker på det var et scam med en hjemmelavet webside som forsøgte sig at dække sig ind under det mere kendte fragtfirmas navn.
Redigeret af Aim - 03-Marts-2013 kl. 12:33 |
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jep det er scam. Fragtfirmafidusen har været fremme før. Var det i Kontant?
BS
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |