|
Lærred >= 140" |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sidder 3m fra et 106" i et rum som er 4.6m. Screenwall æder 60cm. Så jeg har 4m fra lærred til bagvæg. Jeg kunne ikke finde nogle projektorer ud over jvc ( vil ikke have LCD ) og så den som jeg har nu , der kunne imødekomme de krav
|
|
Thompson
Ny bruger Oprettet: 24-April-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
hejsa, har først lige nu set din tråd. Hvis du stadig er på tvivlens rand, så kan jeg godt være behjælpelig med lidt film kiggeri. Har et 145 tommer lissau lærred, og en panasonic pt-at5000e projector. sidder på 4,5 meters afstand. synes faktisk at det ikke må være mindre i 2:35:1, i 16:9 er det bare fedt. du kan sende en pm, hvis du er interesseret.
Mvh
|
|
Hi Fi Dwarf
Super bruger Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her har de diverse Lissau fastrammelærreder op til 181" http://www.av-connection.dk/?ML=255 Redigeret af Hi Fi Dwarf - 28-Oktober-2012 kl. 14:52 |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |