recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor størrelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor størrelse

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 15:17
Rummet er 667 dybt, og dette er også den ramme jeg har mulighed for at placere projektoren indenfor.

Siddepladsen til projektoren bliver ca. 3m væk.

Rumme er "todelt", hvor den ene del bliver mit kontor og den anden en hyggekrog til film mm.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 15:20
Hvis jeg bruger denne side:

Og skriver billedebredde på 220cm (99"), så har den en ca. afstand til projektoren på 3.8m.

Mener i det er skidt til denne projektor.

Undskyld, men jeg er virkelig en amatør indenfor området.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 15:24
Og i må selvfølgelig gerne komme med input til en alternativ projektor i samme prisklasse.

Hjælpen tager jeg i mod med kyshånd, tak. :)
Til top
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 18:40
I den prisklassen vil alle dlp projektorer ligge innenfor det zoom området 1060 har. (Typisk i området 1.2:1-1.4:1) 
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 18:47
At sidde 3 m fra 99" vil jeg mene er meget stort. Men ellers forstår jeg ikke spørgsmålet: "Mener i det er skidt til denne projektor" Hvad er skidt?
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

At sidde 3 m fra 99" vil jeg mene er meget stort. Men ellers forstår jeg ikke spørgsmålet: "Mener i det er skidt til denne projektor" Hvad er skidt?

Jeg sidder 3m fra et 106" det fungere fint
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af DavidHimself DavidHimself skrev:

Hvis vi holder os til SVP's 3,5m fra linse til lærred (som lyder plausiblet), så er W1060'eren umiddelbart ikke et godt valg. Med 1060'eren skal du nok i hvert fald over 4,5m (alt efter lærred).

Det som blev skrevet her. Kan også godt være jeg misforstår indlægget.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu