|
MacBook Pro > projektor. |
Besvar |
Forfatter | |
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2012 kl. 22:21 |
Er der nogle som bruger, eller har prøvet at bruge en MacBook Pro til at vise film på en projektor ?
Jeg har lige været ude og kigge på en brugt Acer H5360, hvor jeg havde min MacBook Pro fra 2011 sat til via Hdmi, med en Mini display port / hdmi adapter. Først kunne jeg kun få den til at vise et billede i sort/hvid. Så prøvede jeg at ændre på skærmindstillingerne, som resulterede i nogle meget underlige farver, samt en masse ubehagelige lyde fra projekterne :S Er der nogen som har en forklaring på hvorfor, og evt. En løsníng? |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker fint her.
Bruger du en orginal adaptor til hdmi. Flere uorginale er tit noget bras Redigeret af hansie - 02-November-2012 kl. 07:59 |
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, hvilken projektor har du?
Nej, det er ikke en original adapter. Men har aldrig haft problemer med det før. Har brugt det til flere forskellige tv, og gennem flere forskellige receiverer. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger flere forskellige projektor på arb. modeller husker jeg ikke.
Men det plejer være et tryk og alt virker på mac |
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. :-)
|
|
FNørd
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm.. jeg ved ikke hvorfor det ikke virker, har prøvet med en MBA og en MBP via Mini Display Port til HDMI adapter, samt en MBP m. hdmi - og det virker på det hele.
Gætter på at adapteren giver projektoren et signal den ikke kan lide, har du prøvet med nogle andre opløsninger (går ud fra projektoren kan acceptere nogle forskellige). Passer colorspace på projektoren til video? Eller er det en PC-agtig, altså en projektor lavet til primært præsentationer? Good luck - FNørd |
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Okay .. Jeg prøvede mange forskellige opløsninger på min Mac, men ligemeget hvad jeg gjorde blev det nærmest værre.. Men nu har jeg set flere der har brugt Mac i deres projektor setup, så jeg tror det har noget med den projektor at gøre .. :)
Andre der har nogle idéer ? ..
|
|
Jakobsen88
Bruger Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har den nyeste Macbook Retina og den kan heller ikke lide min Acer H5360.. Når jeg slutter en Dell PC til, så funker det fint, men med Macbook'en så flimrer/skifter den bare billedet konstant. Har desværre heller ikke fundet en løsning på det.
|
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Okay .. :S Det er godt nok underligt .. Bruger du en original adaptor ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |