|
TW3200 - Hvor meget "Lens Shift" ? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb dette.
http://www.ebay.co.uk/itm/New-100-Electric-HD-Projection-Screen-projector-home-cinema-16-9-Matt-White-/190717704808?pt=UK_Sound_Vision_Projector_Screens&hash=item2c67a93a68 Har det samme i 120" grå, en anden bruger herinde har også haft købt lærred gennem dem. Kvaliteten fejler ikke noget, har stadig ingen problemer med buler i lærredet selvom det er lidt over et år gammel. Levering er hurtig. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
SÅ har jeg købt TW3200 samt 108" lærred hos Elgiganten dag , og er lige blevet færdig med at sætte det op :)
Lærredet ser helt fint ud, og jeg kan næsten udfylde det 100% . Der mangler så lidt, at jeg ikke ligger mærke til det . :) Jeg har ikke noget at sammenligne med, ang. lærredet, men kan godt se det ikke er 1000% udstrakt . Men et lærred på 108" for 750,- synes jeg helt bestemt at det er alle pengene værd :) Nu skal jeg bare i gang med at justere , så det bliver lækkert.. Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor jeg ikke kan fylde hele billedet, når jeg sætter min Macbook Pro på 1080P / 1080I ?? Når jeg kører 720P er der ingen problem med at fylde det ud. Jeg bruger Miniport-HDMI, og kører igennem en Sony Bluray afspiller med HDMI indgang, og så derfra over til projektoren .. :)
|
|
madmouse
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej JayQ - er du tilfreds med lærrede? Er det med motor?
Jeg overvejer at tage ud i morgen og købe samme projektor, 108" motorlærred (Hvis den kan blæse 108" op på 3m afstand?), og et ophæng - i Elgiganten.
|
|
Keyvan
Bruger Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Funktioner
Tak(0)
|
det var da lidt mystisk, først spørger du om det lærred fra elgiganten dernæst vil du ikke have det alligevel fordi den er for dyrt og til sidst ender du med at købe det alligevel.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |