|
bulet gitter i B&W M1 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skru alle skruer ud fra bagpladen ved kuglen. Og du kan "trække" hele højttaleren fra hinanden og så er det nemt at trykke gitret ud igen :-)
|
|
jannikmariager
Bruger Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa nu har heg skilt den ad så meget jeg mener jeg kan - se vedhæftede billeder - har ikke adgang til at trykke gitteret ud herfra da enhederne dækker for gitteret |
|
jannikmariager
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser ud som om, at enhederne er monteret på en slags ramme, som kan skrues af med de store skruer.
Eller er gitteret bare trykket på, og der stikker noget af metallet ud af de små huller, hvor det så bare er bøjet for at holde det fast.
Redigeret af turbo2 - 19-Maj-2012 kl. 18:37 |
|
jannikmariager
Funktioner
Tak(0)
|
man kommer desværre ikke hele vejen ned til gitteret ved at skrue skruerne af. så ligger bunden af det grå plastic og basenheden stadig og spærrer. Ser ud til jeg må leve med det
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser på nr2 af billederne hvor den er adskilt ud som om fronten er klikket på og at man måske kan klikke den af med en flad skruetrækker, jeg tør dog ikke garantere at det fungerer sådan, for er udelukkende bedømt ud fra billederne og jeg vil derfor ikke garantere at det er sådan.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |