|
Eksterne højtalere til fladskærm |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
miig
Ny bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: Viby, Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. :)
Siger mange tak for manualen(erne), så er det da lidt nemmere for mig. :) clausols1: Det er præcis de højtalere jeg har. Carsten (csell): Jeg har lige taget et billede, men kan faktisk ikke lige hitte ud af hvordan jeg skal få det lagt herind ???? :)
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Miig.
Jeg har tidlige brugt ImageShark til at vise billeder på dette forum: Du oploader dit billed til ImageShark og får så et link du kan klippe og klistre ind i dit indlæg. Hilsen Carsten.
|
|
miig
Ny bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: Viby, Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan: http://imageshack.us/a/img585/5291/20120917132915.jpg
Hihi, man lærer sgu en masse ved det her ;)
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Miig. Tak for billedet, når jeg klikker på det vises det fint. Jeg har googlet og fundet ud af at det er en DIR-T1 infrared transmitter: This part is compatible with the following 8 models: Sony DAVFX100W Sony DAVLF1 Sony DAVLF10 Sony DAVLF1H Sony DIRT1 Sony HCDFX100W Sony HT-SL900W Sony TAWR2 Fra: http://www.partstore.com/Part/Sony/Sony/DIRT1/Sony/Sony/A4718204A/New.aspx Men jeg er meget usikker på om det bare er et normalt phono plug som kan sættes ind i en normal lyd udgang. Jeg syntes vi skal spørge alle andre om der er nogle der ved noget om denne Sony DIR-T1 infrared transmitter og hvordan den tilsluttes? Uploaded with ImageShack.us Til Miig, I ImageShark klippede og klisterede jeg den 4 line ud for hvor der står Forum Code. Hilsen Carsten. |
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen Miig. Jeg havde håbet at nogle havde støre viden om din Sony DIR-T1 infrared transmitter end jeg. Men som jeg ser det er der to muligheder og jeg ved ikke hvilken der virker: Enten kan du forbinde det lyserøde stik til en phono lydudgang og få sendt et mono signal til de to højttalere. Eller Sony har måske lavet et specielt Sony design så det lyserøde stik kun kan tilsluttes en af ovenstående 8 Sony enheder. Jeg ved ikke om en af disse enheder skulle have mulighed for at tilslutte 4-5 separate indgangs signaler. Hvis det er tilfældet og det måske skulle lykkes dig at finde sådan en Sony enhed skal du forbinde kablerne med den lyd du ønsker at høre i dine højttalere ( fra TV ) til Sony enhedens indgange for bag ( surround ) lyd L og R. Nærmere kan jeg desværre ikke komme. Hilsen Carsten. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |