|
Lyd Transparent Lærred Koster? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
nu har jeg ikke målt på de dygtyper jeg havde hjemme , forhold til farvekorrekthed og lign .
når vi snakker stuktur kunne jeg ikke se forskel på eks shearweave 4500 eller screen research clear pix - jeg mener måske at Clear pix har en struktur , som giver nogle diagonale streger. de kan ved tættere afstande være nemmere at spotte, end den "gittervævede" Shearweave Screen esxelence enlighter 4K dugen jeg valgte , ligner en alm dug - man kan IKKE se hullerne , uanset hvor tæt du kommer på. Grunden til at man kalder den 4K er at der ikke er moire , ved højopløst materiale. ingen morie er IKKE lig med at man ikke kan se strukturen - eks screen research . jeg gav for en craftmann udgave ved TC 7500,-.......det vil sige du selv laver rammen. hvis du er tættere på end 3.5m , mener jeg at man bør vælge enlighter 4K. Hvis man er længere væk, ville JEG vælge enlighter 4K. |
|
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja umiddelbart syntes jeg det lyder billigt for et lærrede du kan være tilfreds med Peter Jeg vil kigge samme vej når min tid kommer. Jeg får god afstand til lærrede - tænker lidt på loft til gulv lærrede..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
Noisy Boy
Junior bruger Oprettet: 31-Marts-2012 Sted: Næstved Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tor også Screen esxelence enlighter 4K er noget af den vej jeg vil gå. dit læred hvor stor er det? og hvormeget fylder rammen ca 10cm i hver side eller?
|
|
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek hans tråd. Der står alt hvad du vil vide om MK Simulatoren ^^ Der er et direkte link i hans signatur
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |