|
Nyt lærred- hjælp til valg |
Besvar |
Forfatter | |
mVah
Bruger Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juli-2012 kl. 15:17 |
Kære Recordere! Skal bruge et 16/9 lærred , rulle , eller motor lærred. Mit problem er at det kommer til at gå ned og min center , så gerne et hvor det ikke ødelægger lyden ? Nogle der har nogle råd ??
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil gerne hjælpe, men jeg syntes du beskriver dit problem lidt dårligt.
Har du evt. mulighed for at tage nogle billeder, det vil gøre det nemmere at "se" problemet. ( det kan måske også være mig der ikke forstår )
|
|
PlasmaFreak
Super bruger Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ik bare flytte din center længere ned?
|
|
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det er desværre ikke muligt at sætte den længere, mine unger synes det er alt for sjovt at lege med skruebrækkere osv. For tiden :/ pony65, skal sådan set bare bruge et lærred hvor højtalere kan sidde bag ved uden man "mister" noget lyd mæssigt . Hvis det er muligt ??
|
|
luv.dk
Bruger Oprettet: 10-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har to muligheder - den ene er selvfølgelig at købe et AT - lærred. Altså en akustisk transperant lærred. Den anden (min løsning) lave et midlertidigt gitter til centeren, således den kan flyttes ned i børne højde......bare indtil de har lært, hvad som er fars, og deres....
|
|
Livet er skønt.
|
|
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
Disse så kaldte "AT-lærreder" er det nogle der ikke er til at komme i nærheden af for alm. penge?
Ja det kunne selvfølgelig værre en mulighed med gitteret..
|
|
mVah
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der kan smide et link op, med nogle der sælger disse AT - lærreder?
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne også lave et højtaler beslag, så din center kommer til at sidde på en stang og pege lidt ned af. Har jeg gjort netop pga. børn. Kan ikke høre den hænger deroppe frem for plant med diskanten i mine fronter. Der er billede af beslaget i min tråd. Smider lige et par billeder op i min tråd, hvordan den hænger, så det kan ses her senere.
Edit: Så der nye billeder i min tråd. Redigeret af JordanDK - 12-Juli-2012 kl. 18:39 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |