recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt lærred- hjælp til valg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt lærred- hjælp til valg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Februar-2012
Sted: Vrå Danmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt lærred- hjælp til valg
    Sendt: 10-Juli-2012 kl. 15:17
Kære Recordere! Skal bruge et 16/9 lærred , rulle , eller motor lærred. Mit problem er at det kommer til at gå ned og min center , så gerne et hvor det ikke ødelægger lyden ? Nogle der har nogle råd ??
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 15:32
Vil gerne hjælpe, men jeg syntes du beskriver dit problem lidt dårligt.

Har du evt. mulighed for at tage nogle billeder, det vil gøre det nemmere at "se" problemet.

( det kan måske også være mig der ikke forstår )
Til top
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2010
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 17:34
Kan du ik bare flytte din center længere ned?
Til top
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 20:32
Nej det er desværre ikke muligt at sætte den længere, mine unger synes det er alt for sjovt at lege med skruebrækkere osv. For tiden :/ pony65, skal sådan set bare bruge et lærred hvor højtalere kan sidde bag ved uden man "mister" noget lyd mæssigt . Hvis det er muligt ??
Til top
luv.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Denmark
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér luv.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 15:37
Du har to muligheder - den ene er selvfølgelig at købe et AT - lærred. Altså en akustisk transperant lærred. Den anden (min løsning) lave et midlertidigt gitter til centeren, således den kan flyttes ned i børne højde......bare indtil de har lært, hvad som er fars, og deres....Big smile
Livet er skønt.
Til top
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 18:19
Disse så kaldte "AT-lærreder" er det nogle der ikke er til at komme i nærheden af for alm. penge?

Ja det kunne selvfølgelig værre en mulighed med gitteret..
Til top
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2012 kl. 18:23
Nogen der kan smide et link op, med nogle der sælger disse AT - lærreder?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2012 kl. 17:16
Du kunne også lave et højtaler beslag, så din center kommer til at sidde på en stang og pege lidt ned af. Har jeg gjort netop pga. børn. Kan ikke høre den hænger deroppe frem for plant med diskanten i mine fronter. Der er billede af beslaget i min tråd. Smider lige et par billeder op i min tråd, hvordan den hænger, så det kan ses her senere.

Edit: Så der nye billeder i min tråd.

Redigeret af JordanDK - 12-Juli-2012 kl. 18:39
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu