recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hænge lærred op i loftet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hænge lærred op i loftet

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Flatcurve Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 11:34
Jeg vil nu sige, når nu det er en midlertidigt løsning, det må man jo tænke, nå den er placeret på stuebordet. Syntes jeg, nu nok godt det kan gå, for at få et ret billede. Måske mister man lidt her og der. Men for at finde ud af, om det er noget for. Er det sgu ærligt at bruge et tons penge og tid, for at finde ud af, det ikke er noget for en. Så syntes jeg det er fint, at prøve på stuebordet først, og så få lidt hjælp fra Keystone eller linsshift.

Hvis man har lavet et dedikeret rum til Bio, vil man jo nok også gå mere grundig og ret til værks, og gøre alt korrekt fra starten.

Men syntes godt, man kan se lidt differenceret på det, der findes jo ikke en rigtig løsning for os alle....

mvh

Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu