Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pryssing
Junior bruger
Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
|
Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 11:08 |
sapi100 skrev:
Jeg har snakket med kunderservice og fik at vide at i første 18 dage har man fri visning hvor man kan se næsten alle kanaler bare ikke Kanal 5 HD,TV2 Film HD,DR Update.Efter registrering åbner de så få dem og lukker de andre,jeg har kun familie pakke.Ang. genstart fik jeg også at vide at jeg skal prøve med komponent kabel fordi mit fjernsyn forstyre boxen.Jeg har prøvet med en anden hdmi kabel men uden positiv resultat.Jeg har en Sony Tv.Kan man evt.indstille noget på tv´s hdmi opsætning?
Nu må vi se,ellers jeg må skaffe en anden alternativ box.
mvh
sapi
|
Hvad så sapi?
Har du fået adgang til alle dine kanaler nu? Og hvordan går det med forbindelsen mellem box og TV?
Jeg har nu kørt med scart i stedet for hdmi i nogle dage, og boxen genstarter stadig :-( (men tilsyneladende ikke lige så tit som den gjorde med hdmi-kablet.)
|
|
sapi100
Bruger
Oprettet: 19-December-2007
Point: 186
|
Sendt: 06-November-2009 kl. 20:28 |
Jeg har fået tilsend en ny box fra CD.Den har jeg lige sat til og virker uden genstart indtil videre.De manglende kanaler virker også nu.Så jeg er meget tilfreds med CD´s service.
mvh
Sapi
|
|
|
bobo.dk
Ny bruger
Oprettet: 14-November-2009
Sted: dk
Point: 4
|
Sendt: 14-November-2009 kl. 17:12 |
jeg har også hd box fra C.D min box kører ok efter 3 uger.
Redigeret af bobo.dk - 14-November-2009 kl. 17:12
|
VANTAGE VT-01 FULL HD Har Viasat. Canal Digital Sky Sports 1 Sky Sports 2 Sky Sports 3 Sky Sports 4 Sky Sports News Sky Sports Xtra . TV. VIERA TX-P42V10 Full HD Plasma TV
|
|
BlackAce
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Point: 760
|
Sendt: 18-November-2009 kl. 12:11 |
Hello
Min box har nu kørt over et år uden nogle form for fejl, som ellers er beskrevet her på siden.
|
655 Blu-Ray film 36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 18-November-2009 kl. 13:20 |
BlackAce skrev:
Hello
Min box har nu kørt over et år uden nogle form for fejl, som ellers er beskrevet her på siden. |
Det er da lidt mærkeligt,at nogen har mange problemer,og andre har få,og som du ingen fejl.
Så arbejdsgangen for en uge på fabrikken,må se sådan ud.
Mandag,få fejl.
Tirsdag ingen fejl.
Onsdag få fejl.
Torsdag til Fredag,mange fejl,de skal på weekend.
|
|
|
pryssing
Junior bruger
Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 41
|
Sendt: 21-November-2009 kl. 11:58 |
Nu vender jeg lige tilbage med status på mine problemer: Jeg har kontaktet CD's kundeservice gentagne gange, hvor jeg er blevet bedt om skifte kabler, nulstille/genindlæse program/kanaler, fjerne kort stik og strømforsyning inden genstart.
Sidste gang jeg ringede blev jeg bedt om oplyse detaljerne som er trykt på strømforsyningen, herunder hvor mange ampere den leverer. Efter at have oplyst det, fik jeg at vide at det var en teknikker som skulle have oplysningerne, og som så ville ringe tilbage senere. Efter at have ventet 5 dage på dette opkald, ringede jeg i går for at høre hvordan det gik med teknikkeren/opkaldet?
Jeg fik oplyst at der var ringet til mig 3 gange, på mit fastnet-nummer, på trods af jeg havde oplyst mit mobilnummer som jeg skulle kontaktes på (vi er nogle som har et arbejde der bevirker at man ikke sidder hjemme ved telefonen hele dagen ;-) Nå, men efter så at have hængt og ventet på omstilling til teknik-afdelingen, fik jeg fat i en person, som efter at have gennemgået min sag, oplyste at der var kommet en sending men strømforsyninger med periodiske fejl, og at det nok var en af disse som skabte mine problemer: Jeg vil derfor blive tilbudt ombytning af min box! Hurra, endelig en konkret afgørelse.
Nå, men nu bad jeg om at blive opgraderet til modellen med harddisk, når jeg alligevel skulle have tilsendt en ny box. Der er jo ikke lige modeller dvd/harddisk-optagere på markedet, med mulighed for at optage fra digitale kanaler. Så den afventer jeg så nu. Jeg har hørt forskellige mindre heldige ting som denne model (støj, grim brugerflade, ubrugelig usb-indgang m.v.) håber at disse ting er blevet løst!
hilsen Pryssing
|
|