|
3d projektor, noget værd ? eller vente? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||||
Webmonkey
Bruger Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Sendt: 06-December-2011 kl. 11:22 | ||||
Ja, det var også en ting der fascinerede mig på DLP - "motion resolution" - så meget bedre - lidt ligesom plasma vs. lcd - der ser bare så godt ud når noget bevæger sig. JVCerne var ok - men Panasonic 5000 synes jeg var noget blød i det mht bevægelser. Indtil jeg så de moderne Optoma topmodeller her i år, svor jeg 100% til det sorteste sort som det vigtigst, men nu tror jeg, at jeg er blevet konverteret til DLP. (og mig som komme fra CRT....) Nu vil jeg afvente CES 2012 - måske der kommer en 3D aflæser for Hd87 - det plejer jo at være et tegn når en model pludselig sættes ned i pris |
|||||
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|||||
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Sendt: 06-December-2011 kl. 18:55 | ||||
webmonkey du har også en HD87 måske? tror du virkelig der kommer noget 3d til den , det tror jeg ikke der gør, må også være noget hardware jo
|
|||||
Med Venlig Hilsen Kim
|
|||||
Webmonkey
Bruger Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Sendt: 06-December-2011 kl. 19:17 | ||||
Nej jeg har ikke en Hd87. Har aldrig haft en digital projektor - endnu. Jeg mente at der nok i 2012 - måske til CES kommer en afløser til den - pludselig faldt prisen på Hd87 både i DK og UK..... det plejer at være tegn på at den er på vej ud... |
|||||
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|||||
skyeagle
Sendt: 06-December-2011 kl. 19:34 | ||||
ok på den måde ja til min store skærk faldt den fra 20 k , til 15 kg , og jeg gav 20 k for den .
|
|||||
Med Venlig Hilsen Kim
|
|||||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Sendt: 07-December-2011 kl. 13:16 | ||||
Så er der kommet anmeldelse af Optoma HD83! :http://www.avforums.com/review/Optoma-Themescene-HD83-3D-DLP-Projector-Review.html
Kunne være at man skulle vente, at se hvad de siger til x30eren.?
|
|||||
skyeagle
Sendt: 12-December-2011 kl. 22:39 | ||||
Tråd lukkes hvis man kan sige sådan , da jeg har valgt ikke endnu at få købt 3d projektor.
vores tv i soveværelse gik en tur , så købte et nyt tv til stuen , og stue tv'et ryger ind i soveværelset.
tak for alle jeres svar og råd her.
|
|||||
Med Venlig Hilsen Kim
|
|||||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Sendt: 13-December-2011 kl. 07:23 | ||||
Til de andre, som fulgte med i tråden, så er AVFORUMS blevet færdig med sin anmeldelse her for et par dage siden: http://www.avforums.com/review/JVC-X30-DLA-X30-DILA-3D-Projector-Review.html
|
|||||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |