recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lodrette striber på DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lodrette striber på DR

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22 timer 20 minutter siden kl. 09:22
Hej

Har lige modtaget denne besked fra DR :

Jeg har lige undersøgt det med en kollega, og det er desværre en kendt fejl du oplever. Det er vi bare superærgerlige over og vi beklager selvfølgelig meget. Lige nu kender vores teknikere ikke årsagen til at denne fejl opstår, men de arbejder på det og derefter finde en løsning på problemet.

Godt nytår trods alt. Lad os håbe det bliver løst i det nye år.
Disapprove

Godt Nytår til jer alleParty

Til top
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 48 minutter siden kl. 02:54
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Hej

Har lige modtaget denne besked fra DR :

Jeg har lige undersøgt det med en kollega, og det er desværre en kendt fejl du oplever. Det er vi bare superærgerlige over og vi beklager selvfølgelig meget. Lige nu kender vores teknikere ikke årsagen til at denne fejl opstår, men de arbejder på det og derefter finde en løsning på problemet.

Godt nytår trods alt. Lad os håbe det bliver løst i det nye år.
Disapprove

Godt Nytår til jer alleParty

Tak for informationen. Underligt at teknikerne ikke kan lokalisere fejlen.
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, NAD C320, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu