|
Ved du hvor meget du betaler til Viasat om året? |
Besvar |
Forfatter | |
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Emne: Ved du hvor meget du betaler til Viasat om året? Sendt: 07-Marts-2010 kl. 16:31 |
Jeg hjælper familie og venner med forskelligt inden for tv-modtagelse. En ting der har overrasket mig, er at folk ofte ikke er klar over hvor meget de faktisk betaler til udbyderen. Flere troede således at de alt i alt betalte under 4000 kr. om året, mens det rent faktisk er over 6000 kr.
Jeg nævner her Viasat, men har set det samme problem fx hos folk med Canal Digital. Der er flere årsager til det:
Redigeret af Vilhelm - 07-Marts-2010 kl. 17:52 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 12:26 |
jeg ved nogelunde hvad jeg betaler men vil give dit ret i at f.eks. canal digitals regninger er meget svære at blive kloge på. og en ting jeg blev meget sur over. var da jeg havde haft det et år. så valgte de at stige prisen 80 kr. og så kunne jeg spare 50kr hvis jeg ville binde mig for et år igen. syntes det er en mærkelig måde at behandle kunder på som ellerede er i systemet. det er sådan nogle ting der gør jeg tænker på at flytte. det er fint nok de vil binde en 1 år igen. men så skal de også komme med et rigtig godt tilbud. ikke stille en dårligere en før.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |