|
TV via parabol uden kort |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 10:38 | |||
He he
Trådstarter : jeg vil foreslå at du dropper tanken om en boks til satellit, og så starter med at forhøre dig hos diverse naboer omkring antenneforholdene i dit område. Hos mig behøver jeg f.eks kun at stikke en finger ind i antennestikket for at kunne modtage det hele. Det bliver dog lidt trættende i længden
|
||||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||||
Lauritsen
Ny bruger Oprettet: 06-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 10:54 | |||
Haha, god ide. Mon ikke man kan få konen til at stå med fingeren i stikket mens ungerne ser TV. Nej jeg tror det ender med at jeg kobler dette TV på min TDCTV løsning.
Min tanke var bare at når TVet nu i forvejen var koblet til parabolen, så kunne man få en eller anden dims som gjorde at man kunne se DR & TV2 kanalerne uden at skulle have et abbonoment. Ungerne har ikke brug for alle de mange kanaler som jeg har via TDCTV. Men nevermind.
|
||||
confused
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 10:56 | |||
Hvis ikke du skal til at kravle op på taget og installere antenne osv, men kan nøjes med noget fusk i selve børneværelset, vil det bare kræve 400-500 eller lign til en boks til de gratis kanaler.
|
||||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 10:59 | |||
Teksten nævner netop at de gratis kort er afskaffet og angiver, at man herefter skal have abonnement på en programpakke. Det er så ikke nødvendigt alligevel kan jeg forstå.
|
||||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 11:42 | |||
Nej, men som tidligere nævnt skal boksen altså være godkendt af Viasat, så jeg vil da foreslå trådstarter bare at forsøge med den boks han allerede har, så får han også opklaret om han tillige kan modtage DR K og Ramasjang.
Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 14:25 | |||
Det er noget snik-snak. Først påstår du fejlagtigt, at det dkscan skriver og henviser til, er forældet. Det er det ikke. Så beder du trådstarter om at forsøge med den boks, han allerede har. Allerede i det første indlæg har trådstarter fortalt at hans Viasat-boks ikke kan vise nogen kanaler. Og sådan må det nødvendigvis være, for en satellit-modtagerboks uden abonnementskort kan ikke modtage nogen som helst kanaler, heller ikke DR-kanaler. De er alle krypteret, og frikortordning findes ikke. |
||||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||||
confused
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 14:28 | |||
Den viasat boks jeg fik i efteråret, kunne sagtens vise DR1 osv inden jeg modtog kortet, så det er ikke teknikken der er noget galt med ihvertfald.
|
||||
|
||||
fltk
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 14:34 | |||
Det er ikke snik-snak, men fakta. Jeg gentager: En Viasat godkendt boks (jeg har selv 2 af slagsen) kan vise DR1 og -2 samt TV2 uden kort. Muligvis også DR K og Ramasjang, hvilket jeg dog ikke selv har testet.
Flemming Redigeret af fltk - 22-Marts-2010 kl. 14:44 |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
fltk
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 14:42 | |||
Slettet Redigeret af fltk - 22-Marts-2010 kl. 14:44 |
||||
Samsung UE55F7005
||||
Pulver
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 22-Marts-2010 kl. 14:53 | |||
Pace DS-230NV-boksen viser ihvertfald TV3, 3+, TV2, DR1 og DR2 uden kort.
|
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |