recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ingen dansk komentar på canal+ HD sport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketingen dansk komentar på canal+ HD sport

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Emne: ingen dansk komentar på canal+ HD sport
    Sendt: 04-April-2010 kl. 19:22
hej alle

nu har jeg investeret i HD reciver men til min stor skufelse så er der sjelend dansk komentator på de sport udsendelser der er på canal+ sport HD....
pt ser jeg  fudbal ---santander: real madrid --- og der er igen INGEN dk komentator når jeg skifter til dansk så får jeg englesk komentar  Angry... men der er boder swensk,norsk,og finsk komentator på ....

er der kun mig der synes at der her er træls .... eller har den problem altid været på canal + HD sport canal...

der der undre mig endnu mære ar at der er exempl dansk komentator på canal 6 (som er canal+ dætter selskab)  men på canal 6 er bileder kvalitet  så halvedes grim Ouch

Redigeret af sani - 04-April-2010 kl. 19:24
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2010 kl. 21:23
Det "problem" har været der længe. 

Jeg synes bare ikke, at det er et problem. De engelske kommentatorer er 10 gange bedre end de danske. Jeg ville ønske, at man kunne slukke for de danske kommentatorer på alle sportskanaler. Bortset fra et par stykker, er de ufatteligt ubegavede at høre på.
Til top
stonefree Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-September-2006
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2010 kl. 10:37
Det kunne jeg ikke have sagt bedre PhDream - er f.eks. lykkelig over at Viasat Golf aldrig har fundet en finsk kommentator og derfor sender den originale kommentar hvis man vælger finsk som sprog!
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 11:41
der kan godt være at i synes at denske komentatore er ikke i tip top form... men jeg vil holde fast at den engelsk telende komentator som har dekket real madrid : barcelona  "el clasiko" på canal + sport HD  er super kedelig og dirakte uholdbar at høre på.....
jeg var desvære nåd at skifte tilbager til canal6 og ser kampen der...så gik jeg IGEN IGEN glip af super fin kamp i HD kvalitet Angry....

jeg negter at trå at der er kun mig  der synes at der her er træls Wink..

Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu