|
Lodrette striber på DR |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
rasmus13
Ny bruger Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Norlys og kan se stregerne, også når jeg streamer via dr.dk/tv
|
|
rasmus13
Ny bruger Oprettet: 28-Januar-2020 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den undrer mig virkeligt at DR bekræfter at det er hos dem fejlen ligger, det var stået på siden maj, og de med sikkerhed har vidst dette i nogen måneder, men man kan ikke lokalisere fejlen? Det virker som om dette har en meget lille prioritet |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når I streamer, er det så igennem en browser, eller via en app? Jeg har kun testet igennem browseren, uden at have stødt på dem endnu. Det kunne være rart med en bekræftelse på, at browser-streamen også er berørt. Så ved jeg, at der er håb. :-)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har givetvis samme prioritet som udfald på streaming af lyd….. Klaus
|
|
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror, jeg har bekræftet det selv nu. :) Jeg har samtidig sammenlignet med Yousee igen. Ingen striber.
|
|
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
Kald mig Sherlock. Jeg har fundet et eksempel via Yousees DVB-C, hvor jeg kan se én stribe. Via DRTV kan jeg se tre i samme scene. |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |