recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optoma HD67
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptoma HD67

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Emne: Optoma HD67
    Sendt: 18-Maj-2010 kl. 13:30
Hej!
Jeg har tænkt mig at prøve et projektor-setup af for at se om det er noget der skal investeres flere penge i senere. Jeg har derfor ikke tænkt mig at bruge en masse penge, hvis det nu ikke lige fanger mig.

På Komplett's hjemmeside har de lige fået Optoma HD67 i stedet for den gamle 65, men jeg kan ikke finde nogle reviews af den nye. Er der nogen der evt. kan komme med erfaringer, eller ved hvor jeg kan læse tests af den?

Skal jeg lede efter en speciel slags lærred til denne projektor eller vil jeg kunne nøjes med det billigste? (Her tænkes også på gain og lignende specs)

Mvh
Henrik
Til top
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2007
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 23:32
Jeg fortsætter i min 'gamle' tråd med et nyt spørgsmål :-)

Jeg har fundet reviews af Optoma HD66 som jeg gætter på må være samme model. Her sammenlignes den med BenQ w600. Umiddelbart kan sidstnævnte fås knap 2000,- billigere (ca. 4200).

Bør der virkelig være så stor forskel at jeg vil få noget ud af at bruge ca. 50% mere på HD67 frem for W600 især når dette prisleje tages i betragtning?

Tror egentlig spørgsmålet svarer sig selv i og med jeg ikke har sat det store mørkelægning op og vi nærmer os lysere tider :-) Men vil alligevel gerne høre inputs.

mvh
Henrik
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 23:20
Hej, Fik du købt en HD67, og hvis ja er du tilfreds?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu