recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Messenger "venter på netværk"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Messenger "venter på netværk"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ibso37 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2025
Sted: Mors
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ibso37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Messenger "venter på netværk"
    Sendt: 03-Januar-2025 kl. 07:53
Hej.
 Jeg har en Oneplus 10 pro som er begyndt at skrive "venter på netværk" på messenger. Jeg har prøvet stort set alt, afinstalleret og ryddet cache mange gange osv og så virker det i et par timer, så skriver den igen "venter på netværk". Det er kun Messenger app der har problemer på mobilen, alt andre apps fungerer upåklageligt. Problemet kom i starten af december. Kan læse andre også har problemet på nogle android mobiler, men har ikke fundet en løsning på problemet. Nogen der kan hjælpe.

Redigeret af Ibso37 - 03-Januar-2025 kl. 11:51
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2025 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Ibso37 Ibso37 skrev:

Hej.
 Jeg har en Oneplus 10 pro som er begyndt at skrive "venter på netværk" på messenger. Jeg har prøvet stort set alt, afinstalleret og ryddet cache osv og så virker det i et par timer, så skriver den igen "venter på netværk". Det er kun Messenger app der har problemer på mobilen, alt andre apps fungerer upåklageligt. Problemet kom i starten af december. Kan læse andre også har problemet på nogle androis mobiler, men har ikke fundet en løsning på problemet. Nogen der kan hjælpe.

Jeg skal ikke gøre mig klog på nogen ting...
Men Messenger er jo en del af Facebook, og de har jo som du måske ved, haft en del problemer nu og da. Facebook, altså selve websiden, har ikke været totalt nede, men ustabilt. Kan det være årsagen?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Ibso37 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Januar-2025
Sted: Mors
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ibso37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2025 kl. 09:12
Bare sjovt at der ingen problemer er på min samsung s10 og iphone´s.
Til top
Trabi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trabi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2025 kl. 23:37
Jeg har lige haft samme problem.
Forsøgt mig med samme løsninger som dig, det hjælpe ikke..
Men så en dag, virke det igen. Uden jeg havde gjort noget..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu