|
Messenger "venter på netværk" |
Besvar |
Forfatter | |
Ibso37
Ny bruger Oprettet: 03-Januar-2025 Sted: Mors Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2025 kl. 07:53 |
Hej.
Jeg har en Oneplus 10 pro som er begyndt at skrive "venter på netværk" på messenger. Jeg har prøvet stort set alt, afinstalleret og ryddet cache mange gange osv og så virker det i et par timer, så skriver den igen "venter på netværk". Det er kun Messenger app der har problemer på mobilen, alt andre apps fungerer upåklageligt. Problemet kom i starten af december. Kan læse andre også har problemet på nogle android mobiler, men har ikke fundet en løsning på problemet. Nogen der kan hjælpe.
Redigeret af Ibso37 - 03-Januar-2025 kl. 11:51 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal ikke gøre mig klog på nogen ting... Men Messenger er jo en del af Facebook, og de har jo som du måske ved, haft en del problemer nu og da. Facebook, altså selve websiden, har ikke været totalt nede, men ustabilt. Kan det være årsagen?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Ibso37
Ny bruger Oprettet: 03-Januar-2025 Sted: Mors Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare sjovt at der ingen problemer er på min samsung s10 og iphone´s.
|
|
Trabi
Ny bruger Oprettet: 07-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige haft samme problem.
Forsøgt mig med samme løsninger som dig, det hjælpe ikke.. Men så en dag, virke det igen. Uden jeg havde gjort noget..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |