recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et kabel nok?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et kabel nok?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ullum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Undskyld jeg lige låner tråden, men er der nogen der ved hvad forskellen er på SatCR og Unicable?

Det er det samme.
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af LarsZK LarsZK skrev:

De sidste svar lyder bedst Ved i om den store boks fra CD understøtter dette?

CD's HD bokser som ikke støtter SatCR er:
  • Sagem 81
  • Sagem 101ST
  • Sagem 106S

De tre CD boksene som støtter single cable/SatCR er:
  • ADB HDPVR (Entertain Center)
  • ADB HD (Entertain Mini "Whitebox")
  • CDC-900SHD

Jeg akkurat  selv fått tak i den SatCR LNB som leveres av CD og splittingen fungerer utmerket.
Benyttet tidligere en SatCR LNB av merket
GTSat som dessverre holdt meget dårlig kvalitet og ga dårlig resultat.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4705
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Det du skal bruge er dette sæt (eller tilsvarende)
http://www.netto-sat.dk/satcr_lnb_kit_med_2_kabler_og_fordeler-p-1749.html?cPath=269_41_125

Hej.

Jeg har desværre alarmklokker der ringer når jeg ser en pris på et SatCR LNB til 1259 kr.
Godt nok sparer man 813 kr og skal så kun betale 586 kr. Men kan ikke lade være med at tænke på hvorfor firmaet annoncerer sådan?

Der er to billeder, et af en pap æske og et andet af et Maximum XO-SCR2 som skulle være et godt SatCR LNB og som koster 50€ på ebay. Men jeg kan ikke se hvilket af dem man får?

Lidt specielle SAT ting som SatCR LNB og lignende køber jeg som regel på eBay.de

Jeg bruger selv en del Inverto LNB'er og syntes at man får meget for pengene. Fandt et lignende sæt til 53,95€ ( 398 kr ) + forsendelse:

De skriver nederst på siden

Versand ins Ausland ist möglich
(Fragen Sie uns nach den Preisen)

Som jeg oversætter til:

Forsendelse til udlandet er mulig
(Spørg os for priser)

Hilsen Carsten.

Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baloo55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 16:35
Så er udstyret bestilt. Tak til alle de gode råd indtil videre :) Når jeg når til installationen, er der så noget jeg skal være særligt opmærksom på?
Mvh.
Baloo55
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu