|
Hvilken software kører HD Entertain Center? |
Besvar |
Forfatter | |
rohde
Bruger Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2013 kl. 18:19 |
Jeg er lidt nysgerrig mht. om HD Entertain Center kører Linux, og derfor vil jeg høre om nogen har set bemærkninger om GPL / LGPL licenseret software i manualen?
Jeg har selv en HD Entertain Mini, hvor det på ingen måder fremgår, hvorvidt den kører software, som er licenseret under GPL / LGPL. Det virker dog som en "fejl" fra Canal Digitals side, og jeg har nu i 14 dage haft en forespørgsel hængende, hvor de arbejder på at finde ud af, hvad det egentlig er, at de leverer. Mine penge er på Linux. |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kobler dig på den fra dit netværk, får du dette. Ved ikke om det kan hjælpe dig videre: |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
rohde
Bruger Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det. Så kører de formentlig samme basis software, da den anden også er en ADB 2850 model.
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager jeg ikke var mere præcis (som Bødskov nok ville have udtrykt det) men det er også en Mini jeg har |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |