|
HD entertain center trådløs |
Besvar |
Forfatter | |
thy_
Junior bruger Oprettet: 23-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2012 kl. 16:11 |
Nogen der har lavet internets indgangen trådløs,for at kunne styre med iphone feks fjern optage
er det over komligt eller kabling er nødvendigt(internet) mvh thy
|
|
Mvh thy
Sony 40D3500 |
|
technology
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Min er koblet til en wifi bridge. Det virker fint med video on demand samt fjern optagelser
|
|
thy_
Junior bruger Oprettet: 23-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej tak for svar... har du et link til den model du har... vil helst købe noget jeg vil være sikker på dur wifi bridge er det bare pluk and play... skal jo selfølgelig stille adgangskoden i hd boksen.
|
|
Mvh thy
Sony 40D3500 |
|
technology
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Du skal sætte den til og koble på dit trådløse netværk ( med kode osv ) Så sætter du den bare til din boks. Grundliggende lave den bare et kablet netværk trødløst uden udstyret opdager det
|
|
thy_
Funktioner
Tak(0)
|
så er den bestilt tak for info..
|
|
Mvh thy
Sony 40D3500 |
|
okaare
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er også interesseret i en trådløs enhed, men desværre virker det henvisende link ikke længere. Kan du oplyse navnet på enheden, idet jeg søger en trådløs forbindelse fra HD Entertain Center til min Router, intet andet. Godt nok tilbyder Canal Digital en Powerline adapter tilsluttet el-stik, men vil hellere have den "rene" WLAN løsning.
mvh |
|
technology
Funktioner
Tak(0)
|
Min er en dlink. Prøv og søg efter wifi bridge
|
|
okaare
Super bruger Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det den her, du anvender uden problemer, idet jeg gerne vil være sikker grundet at Canal Digital over for mig nævner, at det kan være en ustabil løsning afhængig af mærke/model. De foreslår netløsningen med en Powerline adapter, men der skal man helst ikke slukke for strømmen, så kan det tage tid at genetablere linket?
http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/connect/access-points-range-extenders-and-bridges/dap-1533-wireless-n450-mediabridge-access-point mvh Redigeret af okaare - 08-Marts-2014 kl. 16:53 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |