recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD entertain center trådløs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HD entertain center trådløs

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thy_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thy_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HD entertain center trådløs
    Sendt: 06-Marts-2012 kl. 16:11
Nogen der har lavet internets indgangen trådløs,for at kunne styre med iphone feks fjern optage

er det over komligt eller kabling er nødvendigt(internet)

mvh thy
Mvh thy

Sony 40D3500
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 07:28
Hej

Min er koblet til en wifi bridge.
Det virker fint med video on demand samt fjern optagelser
Til top
thy_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thy_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af technology technology skrev:

Hej

Min er koblet til en wifi bridge .
Det virker fint med video on demand samt fjern optagelser

hej tak for svar...

har du et link til den model du har... vil helst købe noget jeg vil være sikker på durBig smile

wifi bridge er det bare pluk and play... skal jo selfølgelig stille adgangskoden i hd boksen.
Mvh thy

Sony 40D3500
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 11:43
Hej

Du skal sætte den til og koble på dit trådløse netværk ( med kode osv )
Så sætter du den bare til din boks.
Grundliggende lave den bare et kablet netværk trødløst uden udstyret opdager det
Til top
thy_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thy_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 23:41
så er den bestilt tak for info..
Mvh thy

Sony 40D3500
Til top
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér okaare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 14:42
Er også interesseret i en trådløs enhed, men desværre virker det henvisende link ikke længere. Kan du oplyse navnet på enheden, idet jeg søger en trådløs forbindelse fra HD Entertain Center til min Router, intet andet. Godt nok tilbyder Canal Digital en Powerline adapter tilsluttet el-stik, men vil hellere have den "rene" WLAN løsning.

mvh
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 17:02
Min er en dlink.  Prøv og søg efter wifi bridge
Til top
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér okaare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2014 kl. 16:48
Er det den her, du anvender uden problemer, idet jeg gerne vil være sikker grundet at Canal Digital over for mig nævner, at det kan være en ustabil løsning afhængig af mærke/model. De foreslår netløsningen med en Powerline adapter, men der skal man helst ikke slukke for strømmen, så kan det tage tid at genetablere linket?

http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/connect/access-points-range-extenders-and-bridges/dap-1533-wireless-n450-mediabridge-access-point

mvh

Redigeret af okaare - 08-Marts-2014 kl. 16:53
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu