recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Infocus IN81 vs Optoma HD82
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInfocus IN81 vs Optoma HD82

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 13:06
Løsningen blev at projektoren blev byttet til HD82'eren og jeg fik forsikring på denne uden t jeg skulle af med penge.
Det er en super projektor, så selvom prisen er en smule lavere synes jeg alt i alt at det er en fair løsning for begge parter.

Og jeg er glad for den nye projektor. Selvom jeg desværre nok ender med at købe et større lærred nu hvor jeg har en projektor som kan skyde et større billede på samme afstand :)
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af mbw2001 mbw2001 skrev:

Løsningen blev at projektoren blev byttet til HD82'eren og jeg fik forsikring på denne uden t jeg skulle af med penge.
Det er en super projektor, så selvom prisen er en smule lavere synes jeg alt i alt at det er en fair løsning for begge parter.

Og jeg er glad for den nye projektor. Selvom jeg desværre nok ender med at købe et større lærred nu hvor jeg har en projektor som kan skyde et større billede på samme afstand :)

Jeg ved egentlig ikke om man kan sige, at HD82'eren er en billigere projektor. Den kostede jo også lige omkring de 20.000 kr. for bare ½ år tilbage.

Det lød som en rigtig god løsning I fandt frem til. Bedre projektor, ny pære, ny reklamationsret og gratis forsikring - super!
Til top
Idero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2007
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 11:47
Du bliver superglad for din HD82. Har selv haft en i 10 måneder nu, og gik samtidigt 10% op i lærredstørrelse. Mega cool....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af mbw2001 mbw2001 skrev:

Har for ca. et år siden købt en Infocus IN81 i Hifiklubben med fuld forsikring.
Den er nu meldt defekt og Hifiklubben har tilbudt mig en Optoma HD82 i bytte.
Er det en OK byttehandel?

Infocusen stod til 19.995 da jeg købte den og Optomaen står nu til 14.995. Er det rimeligt at skulle have en projektor som er 5.000 billigere blot et år efter?
Ja det er da bestemt rimeligt.

Du har ikke krav på en ny til samme pris som den gamle.
Du har krav på en model mangen til, kan dette ikke lade sig gøre - Så må HiFi klubben tilbyde dig en anden som er Mindst lige som god - Dette er uanset prisen på den anden tilsvarende enhed.
Man må så ved skift til anden model, så skal i samtale for at blive enig om hvilken anden model der svare til den du tidligere havde.
Alt elektronik taber i pris over tid.

En Optoma HD82 virker da til at være at side stille med Infocus IN81.

Hifiklubben gør da dette efter spillets regler.

Redigeret af Notfast - 24-November-2010 kl. 16:59
.....
Til top
mbw2001 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 16:18
Det var da et hidsigt indlæg på en halvgammel tråd.

Nu har jeg aldrig stillet krav om en projektor til samme pris eller spurgt om Hifiklubben fulgte spillets regler. Jeg spurgte om folk herinde vurderede HD82'eren til at være tilsvarende/bedre end den gamle IN81'er. Og vil sige efter at have modtaget og opsat den nye projektor har jeg ingen tvivl om at det var en fin erstatning.
(ok den første HD82'er var så DOA, men nummer 2 har jeg været glad for Smile)

Men da jeg blev tilbudt en projektor jeg ikke kendte som stod 5.000 lavere end min tidligere projektor kunne jeg godt frygte at jeg var ved at blive taget i røven. Derfor valgte jeg at spørge til råds.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 20:51
Tillykke med den nye. Jeg er misundelig. Tongue
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu