|
SÅ! 3D projektor |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Sendt: 29-September-2010 kl. 12:40 | |
Ok godt i kan more jer.
Jeg beklager jeg ikke fik citeret Anima, da mit indlæg var en opfølgning af hans indlæg.
Dohhh Av Precision synes du ikke selv det ville være en temlig langt ude konklusion at komme frem til at det er den globe krises skyld at Avatar ikke er kommet på 3D dvd endnu, alle ved da at det er fordi Avatar-koen skal malkes 210% inden den ryger vidre i systemet.
Kan overhoved ikke se citat eller ej, hvordan du er kommet frem til dem fortolkning af mit indlæg. Redigeret af Aim - 29-September-2010 kl. 12:42 |
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 29-September-2010 kl. 13:05 | |
|
||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2002 |
Sendt: 29-September-2010 kl. 13:32 | |
Back on subject:
Spændende, og så med den vidunderlige native kontrast i projektorerne til både 2D og 3D ....savle savle! ...Men hvad er teknikken bag 3D udnyttelsen? SXRD og D-ILA er jo eksempler på ekstremt hurtige teknologier hvad angår respons tid, og dermed oplagte og fortrinlige til 3D med aktive shutterbriller. Så jeg håber på / regner med at det handler om aktive shutter briller eller hvad er status? Angående materiale: Spil noget mere PS3 eller endnu bedre PC på det store lærred. Så er den klaret Redigeret af TBC1 - 29-September-2010 kl. 13:34 |
||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Sendt: 29-September-2010 kl. 13:34 | |
Redigeret af Notfast - 29-September-2010 kl. 13:35 |
||
.....
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 30-September-2010 kl. 14:09 | |
Eh, nå. Det var ordret det du skrev, beklager at jeg drog dén konklusion at det var dét du mente.
|
||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 30-September-2010 kl. 14:20 | |
Shutter briller ja, men jeg vil nu ikke sige at SXRD og D-ILA er kendt for at være "ekstremt hurtige". Sammenlignet med LCD fladskærme, så ja, men ikke sammenlignet med DLP. Det er dog formentligt hurtigt nok til ikke at være et issue.
Men som det stort set altid sker, så vil jeg påstå at fokus samler sig om den forkerte ende af specifikationerne. Ifølge de udmeldinger jeg har kunnet læse mig til, så er den samlede lysstyrke gennem shutter-briller i et projektor-setup cirka en femtedel af hvad man får i 2D. Det kan du så parre med at de fleste projektor-opstillinger i folks hjemmebiografer i dag i forvejen er for mørke allerede i 2D - og så kan konklusionen kun blive: Native kontrast, who gives a sh** - vi skal have noget LYS! Sort-niveauet skal du ikke være bange for, du skal være mere nervøs for om du kommer til at kunne se noget som helst ANDET end sort, når du har brillerne på.
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Sendt: 30-September-2010 kl. 15:03 | |
Men det kan den gode lyd i klovborg til gengæld kompensere for
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |