recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle Apps på LG c4 virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle Apps på LG c4 virker ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 955
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogle Apps på LG c4 virker ikke
    Sendt: 22 timer 19 minutter siden kl. 18:50
Har købt et LG C4, til min store irritation virker nogle apps ikke, har stort set de fleste streamningstjenster. men MAX , Apple+ og Disney vil ikke starte kommer med en standard fejlmelding om at man skal checke internetforbindelsen. TV er kablet og forbindelsen fejler ikke noget alle øvrige Apps virker upåklageligt. TV er opdateret, alle defekte apps har været slettet og reinstalleret, hjælper ikke. Har et ældre LG i huset der virker de fint på samme forbindelse.
Andre med samme problem ?
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 38 minutter siden kl. 06:31
Har du kikket i din router.

Måske en settings der blokerer
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Point: 955
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 43 minutter siden kl. 09:26
Kan du specificere det nærmere ? Netflix , TV2 Play , SKY , You See fungerer fint på samme router.
Desuden har jeg et LG C1 på samme router som kan vise dem alle sammen uden problemer.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 50 minutter siden kl. 11:19
Jeg ville prøve at slette de apps, slukke TV’et, trække stikket i 1 minuts tid og sæt så strøm til igen og prøv forfra (20 sekunder bør være nok, men lad den stå uden strøm i 1 minuts tid for en sikkerheds skyld. Det er det man kalder en power cycle, som du måske ved). Så skulle den gerne have fjernet alt hvad den har glemt i memory og i cache, så den laver en helt frisk installation.

Alternativt kan det være at appene endnu ikke er opdateret af udviklerne til at virke med nyeste version af webOS.

Redigeret af HessiDude - 5 timer 48 minutter siden kl. 11:21
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu