recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der 3d løsninger til ældre pj?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes der 3d løsninger til ældre pj?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 22:22
Tak for alle jeres svar.

Jeg synes stadigvæk det er lidt underligt at man ikke kan købe en knap så god løsning til 3d spil. Jeg mindes fx at jeg havde et par 3d shutter briller til et nvidia grafik pc-kort. Det fungerede fedt nok - efter datidens standarder.

Der må da være penge i, at lave en mellem-løsning til alle de forbrugere der lige har været ud at investerer en pose penge i AV udstyr. Jeg vil da gerne købe en 3d dims.

Lad os se hvad fremtiden bringer? 
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af geuken geuken skrev:

Tak for alle jeres svar.

Jeg synes stadigvæk det er lidt underligt at man ikke kan købe en knap så god løsning til 3d spil. Jeg mindes fx at jeg havde et par 3d shutter briller til et nvidia grafik pc-kort. Det fungerede fedt nok - efter datidens standarder.

Der må da være penge i, at lave en mellem-løsning til alle de forbrugere der lige har været ud at investerer en pose penge i AV udstyr. Jeg vil da gerne købe en 3d dims.

Lad os se hvad fremtiden bringer? 

Der er er mange 3D projektor løsning til spil på marked, så mon ikke at de funger med det optalt 3D nvidia grafik pc-kort, men som sagt de funger ikke med Blu-ray 3D film og har en lav opløsning. 
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af FNørd FNørd skrev:

Tror ikke rigtigt der er nogen der gider at investere i to ens projektorer plus noget ekstra udstyr til allignment!
Så vil en nyere model der under støtter det direkte være lettere at have med at gøre og billigere.
Derfor tror jeg ikke det bliver aktuelt til hjemmebrug.
jeg er dybt uenig. Det vil sandsynligvis være langt billigere at investere nogle penge i en ekstra, brugt BenQ W5000 end at investere i en sprit ny 3D projektor med samme billedkvalitet. Det er naturligvis betinget af at man allerede har den første projektor. Personligt ville jeg så nok vælge bare at købe en bedre projektor i stedet og vente lidt med 3D
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Point: 702
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

Oprindeligt skrevet af FNørd FNørd skrev:

Tror ikke rigtigt der er nogen der gider at investere i to ens projektorer plus noget ekstra udstyr til allignment!
Så vil en nyere model der under støtter det direkte være lettere at have med at gøre og billigere.
Derfor tror jeg ikke det bliver aktuelt til hjemmebrug.
jeg er dybt uenig. Det vil sandsynligvis være langt billigere at investere nogle penge i en ekstra, brugt BenQ W5000 end at investere i en sprit ny 3D projektor med samme billedkvalitet. Det er naturligvis betinget af at man allerede har den første projektor. Personligt ville jeg så nok vælge bare at købe en bedre projektor i stedet og vente lidt med 3D

Smile He - nå ja; men så held og lykke med at aligne dette monstrum - Nåee, nej du vil jo heller ikke Wink

Redigeret af FNørd - 20-Juni-2010 kl. 23:20
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2010 kl. 23:57
Nu ville jeg også gerne kunne afspille blu-ray i 3D, spille xbox360&ps3 i 3d - så jeg mener en 3d løsning til det hele.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu