med hensyn til HD og projektor så vil jeg sige både ja og nej
har som sagt en Z3000 og 92" lærred et par mdn gammelt, ja jo mere jeg læser så ved jeg godt der er bedre på markedet, men er ENORMT glad for den.
og jeg har set en del SD fodbold på den, og jeg synes faktisk den gør det glimrende, men kommer enormt meget an på kampen.
er det en kamp i dk, og på en god kanal, så er billedet VÆSENTLIGT bedre, og seværdig, det er en smule gnidret på oversigts billederne, men det fungere fint, og den grønnefarver er i orden.
Faktisk da jeg kun havde M86 40" at sammenligne med, der ville jeg hellere se det på 92" ... det var en DEL federe oplevelse, når det så bliver HD bold, ja så er vi klart i en anden liga.
Har da også set alm. TV på den, det klarer den også fint (dog ikke gamle serier, og slet ikke DK4)....
det er med kanter, men synes bare en projektor er lidt bedre til at blæse et dårligt signal ud end store tv..
Kommer også an på forummet man ser fodbold med.
min bio kostede 50.000 og stable på benene og mangler stadig ordentlige mørklægnings gardiner. og er det for meget at stable på benene for en film i ny og næ.. Ja, men har man pengene så synes jeg egentlig jeg har glæde af den.
Men jeg ville nødig KUN have hjemme bio. vil have en fladskærm ved siden af.