|
Store Netflix tråd |
Besvar ![]() |
Side <1 858687 |
Forfatter | ||||
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ups. Der dumpede jeg hovedkulds ned i moralpolitiet. Den havde jeg ikke set komme. Han får min Politiken (6000 kr om året!) jeg får hans Netflix. Ikke nogen dårlig byttehandel!
|
||||
![]() |
||||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|||
Fedterøv
Øv
![]() |
||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||||
![]() |
||||
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
|||
Godt jeg ikke er på Fjæsbog
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
|||
Skal da lige love for at du fik folk op af lænestolen der ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|||
Og netop som HBO Max lanceres med en hidtil uset prispolitik (50% rabat i hele abonnementsperioden!) beslutter Netflix at hæve prisen??
![]() |
||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|||
De har vel ikke hævet prisen i Danmark?
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
||||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|||
Det har de i hvert fald i Sverige (hvor jeg bor) så jeg gik ud fra det samme gjaldt i DK.
|
||||
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|||
Så må du jo tage konsekvensen og opsige dit abonnement, hvis du mener det er for dyrt. |
||||
![]() |
||||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
|||
Hvad giver I rundt omkring månedligt for Netflix?
Jeg tror jeg giver 117,- |
||||
Steen
|
||||
![]() |
||||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
|||
Eller flytte til Danmark
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Årh, kan man det?? Tak, PerW! Fantastisk forum, dette!
![]()
Eftersom et standard HD-abonnement koster DKK 99,- i Danmark og SEK 129,- i Sverige, hvilket med dagens kurs svarer til 96,- er det dårligt besværet værd. Især ikke med tanke på, hvor meget jeg ellers sparer ved at bo herovre.
![]() |
||||
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 858687 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |