|
Ny boks glemmer at optage eller fejl i optagelser |
Besvar |
Forfatter | |
cwitt
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-November-2016 kl. 17:07 |
Jeg har siden jeg fik den nye boks i august oplevet regelmæssigt, at fx. serieoptagelse ikke bliver optaget korrekt.
I listen over optagelser står der bagefter ved en given optagelse typisk med rød tekst "udsendelsen blev ikke optaget". Andre gange skrives der "optagelsen kunne ikke afspilles". Jeg oplever også at det er et helt andet program (samme kanal dog) end den man markerede i tv-guiden, som er blevet optaget. Begge ovenstående tilfælde sker på dage hvor der fx. ikke er kommet ny software til boksen eller sdkift til vintertid. De kommer på helt "almindelige" dage. Håber på et par gode råd :-)
|
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det med at udsendelse ikke blev optaget sker ind i mellem, årsag ukendt. Det med at optagelse ikke kan afspilles, mener jeg ikke der har været skrevet om før. Serie optagelse kunne være bedre, f.eks er der udsendelser der starter med nyt afsnit, så optages alle der hedder det. Det er noget You See er klar over at der er problemer med serie optagelse, en opdatering på et tidspunkt skulle gøre det nemmere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg havde samme problem på et tidspunkt:
Tag strømmen og vent et øjeblik for du tænder den igen og så virker den igen.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(1)
|
Det er en kendt midlertidig løsning, der kommer forhåbentlig en permanent løsning på de ting. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
cwitt
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarene til jer begge.
Forresten...har Yousee helt tabt sutten mht. selv at informere deres kunder som det allerførste? Undrer mig over at man skal læse på recordere.dk og diverse online aviser, at der fx. er nye opdateringer. Det ville være rart, hvis der ligesom var en direkte henvendelse til hver kunde. Her tænker jeg også på en detaljeret beskrivelse af opdateringer på selve boksen, så man ikke skal ud på online medier for at finde de vises sten ;-)
|
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm Tja, når man er You See kunde, så er der adgang til Forum, hvor det kommer lige så snart der er en opdatering. Med hensyn til Chance Log, så kom der en op på skærmen lige efter den var færdig med at opdatere. |
|
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan da godt være det skal hedde det i fremtiden, for det er da vist en chance man tager hver gang man opdaterer boksen Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |