|
Defekt YouSee boks - ældre model. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rwj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2017 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2017 kl. 12:18 |
Jeg har den gamle YouSee boks (Samsung), som jeg købte af YouSee da jeg samtidig overgik til den nye boks. Den gamle boks er jeg lidt afhængig af, da jeg er hørehæmmet fordi boksen kan optage og efterfølgende vise danske programmer med tekst-tv. Det kan den nye boks heller ikke...endnu....selvom YouSee har lovet denne funktion.
Nu er den gamle boks gået i stykker, det er formentlig antenne funktionen/indgangen som er defekt, da boksen periodisk melder om svagt signal, selvom mine andre ting fungerer ok, og jeg har prøvet med kabel direkte fra udtag i væg til boksen, men lige meget, dårligt signal. Nogen som kan anbefale en tekniker herude på Amager som til en fornuftig pris kan fikse den eller måske en løsning på, hvordan jeg selv kan indkøbe materiel og udskifte antenne-enheden? Mvh. rwj
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://m.dba.dk/samsung--yousee-box/id-1032638885/
Ovenstående er et link til en brugt boks. |
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
rwj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2017 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 8 |
Glimrende idé, mange tak, jeg har allerede taget kontakt med sælger og venter nu svar derfra.
Mange tak. Mvh. rwj
![]() |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Jeg har også en du kan købe :-), med 500GB harddisk. Befinder sig i 2760.
|
|
![]() |
|
Rough.
Ok, hvad vil du i så fald have for den?Jeg formoder den virker 100%. Jeg gav selv 275 for min, da YouSee solgte ud ![]() Mvh. rwj
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Delvis defekt strømforsyning kan give de underligste fejl. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Tak Jørgen.
Det kunne måske være en løsning, jeg har fået tilbudt et par bokse, men vil have dit forslag i erindring, tak. Mvh. rwj
|
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Du kan få den for 400.- tror foresten ikke det er en 500GB der sidder i det er vist 320GB som er stadard. Den virkede 100% da jeg pillede den fra. Kun fordi jeg har fået Humax boksen i stedet.
|
|
![]() |
|
Har du mulighed for at undersøge præcis hvad boksen har af GB, jeg har siden opslagets start fået flere tilbud, og vil helst vælge den bedste?
Mvh. rwj
|
|
![]() |
|
Det er en 320 GB, Den kan ses her http://www.dba.dk/yousee-boks-samsung/id-1027190599/
|
|
![]() |
|
Ok tak, jeg vender retur i morgen. Håber det er ok.
Mvh. rwj
|
|
![]() |
|
Hej. Kan fortælle, at jeg har fået en brugt boks, næsten gratis, så pt har jeg ikke brug for flere. Men tak til alle for forslag og tilbud....måske vender jeg tilbage.
God dag til alle. Mvh. rwj
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |